Maik, sparen en snel een beetje!!!

Alles over turbos, luchtfilters e.d.
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Maik, sparen en snel een beetje!!!

Bericht door allen »

Want potdikkie wat kinken itb's icm nokjes lekker!!! Kan toch geen sc of turbo tegenop. Geluidstechnisch dan. :lol:
http://uk.youtube.com/watch?v=DcRAloMHCe8

Asap weer de bimmer ophalen, want ik mis het geluid. Van de winter eens denken wat we aan het duffe geluid van de Speedster moeten doen. :D
Gebruikersavatar
linne150
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1649
Lid geworden op: 23 jan 2005 14:09
Locatie: duh haag

Bericht door linne150 »

Potdikkie wat weinig toeren maakt dat ding :!: Het goede is hij is rood :!: enuh,...............het geluid is leuk :P
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
Gebruikersavatar
M-speed
Actief lid
Berichten: 422
Lid geworden op: 25 mei 2008 19:57

Bericht door M-speed »

dat klinkt echt heeeeeeeeeeeel vet :)
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Ik kan hier geen youtube afspelen... :evil:
Vanavond maar even genieten dan...
Zou THorney die spulletjes op voorraad hebben? :roll:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1520
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:30

Bericht door Gerard »

Het klinkt ongeveer zo Maik.

Afbeelding

:lol:
Heeft alleen nog pet met nr:0672
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Wilbert, niet overdrijven, want zoveel meer draait een Exige S blokje niet in toeren. :lol: Niet van toepassing op jouw wagen maar ik was tot een schokkende ontdekking gekomen dat een nieuwe Exige Cup gewoon 1 jaar of 11.000 mile garantie had op het blok. In mijn geval zou ik daar in een paar maanden dus al doorheen zitten. :shock:
Misschien moet Lotus maar eens een keer shoppen voor wat lichte 2 liter 16 kleppers uit de moderne BMW stal! Dan kunnen ze wat meer garantie geven. :twisted:


Of ze op voorraad liggen weet ik niet, maar het enige wat eventueel custom made zou zijn is de brug naar de itb's. De runners en trompetten zijn gewoon uit het rek te trekken bij zo'n fabrikant van itb's. Gezien de volledig andere gasbediening zou ik zo'n set toch wel van dichtbij willen zien. Want wat op de bmw zit is in de basis toch niet handig ontworpen. Dus als het werkt zou ik zo'n bracket wel willen namaken.
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

Allen wat heb je mij aangedaan?!

Bedankt, nou kan ik voorlopig niet mee slapen ...


SteV6
S4 Avant
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Nee, ik ook niet, de gedachte alleen al, een bmw motor in een speedster!! BRRRRRRRRRRRR!!!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Ik vindt mijn auto mooier klinken.
Is dit een italiaan of zo anders is het een verkoper, geen achteruitkijkspiegel.
Gebruikersavatar
BBVW
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 14 jun 2007 10:53

Bericht door BBVW »

allen schreef:Wilbert, niet overdrijven, want zoveel meer draait een Exige S blokje niet in toeren. :lol: Niet van toepassing op jouw wagen maar ik was tot een schokkende ontdekking gekomen dat een nieuwe Exige Cup gewoon 1 jaar of 11.000 mile garantie had op het blok. In mijn geval zou ik daar in een paar maanden dus al doorheen zitten. :shock:
Misschien moet Lotus maar eens een keer shoppen voor wat lichte 2 liter 16 kleppers uit de moderne BMW stal! Dan kunnen ze wat meer garantie geven. :twisted:
Allen, ik weet niet of ze bij lotus zoveel snelheid willen inleveren. Mijn voorkeur zou dan iig gaan naar de 2.0 TFSI.
"Poep" en "sjinees"
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Toevallig gisteren gespamd over een bimmerblok in een Exige.

Uit een 318is STW Is dit een 2 liter en heeft 290 paardjes. Limiter op 8200 toeren, in qualificatietrim werd dit 9500...
Gezien de bouwkwaliteiten van dit type motorblok heb ik er geen bezwaar tegen als ze dat met m'n ecotec omgooien dus blaat maar raak Maik. Begrijp best dat jij waarde hecht aan een 147 pk ecotec met electronisch gaspedaal... :evil:

Afbeelding
Afbeelding

Bennie, een tfsi is niet atmosferisch en Piet... Ja Piet, wat moet ik toch zeggen he... Jouw blok klinkt waarschijnlijk net als een Dyson door die compressor. Leuk voor huisvrouwen, maar niet voor echte mannen! :lol:
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Voorlopig heb jij nog helemaal niks, als je wilt meepraten als een echte vent, dan zul je eerst moeten zorgen voor wat pk’s. Nu is jouw mening op dit gebied academisch. :wink:
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Blaat blaat, een blok uit een race-auto is zeker weer een realistische optie opeens? Ik wil dat ding nog weleens aan de viergastest zien hangen bij een APK'tje...
Elektronisch gaspedaal is superieur over eentje met jaar-kruik-kabeltje, MITS goed getuned! Maar daar is Peter mee bezig :wink:


*pruttelt nog wat na over die overrated bmw's en dito berijders....*
Afbeelding
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

4 Gaskleptest? Door het jaar kruk kabeltje is dat met het oog waarneembaar . :lol:

Underrated Allen heeft een overrated bmw'tje met itb's en dat klinkt ook al Ganz Geil Piet! Wanneer het werkt... viergastest kom ik overigens niet door als ik me niet vergis. Maar die heb ik niet op een 92'er. :oops: :lol:
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Excuses, ik dacht dat we hier op het Speedster forum zaten. Stom van me. :oops:
Plaats reactie