Ik heb hier nog een gele speedster trapauto staan. Moet niet weg, maar als iemand hem echt wil, bod mag via PB.
opties: toerenteller, mistlichten, luchthappers, chauffeursstoel in lengte verstelbaar.
fiscaal zeer gunstig, weinig verbruik, en 0gr CO² uitstoot!)
Het is op onderstaande fotos moeilijk te zien, maar de wagen heeft dus wel degelijk 2 trappers!
gr.
Speedster TRAPAUTO
- wettewilly
- Lid
Speedster TRAPAUTO
- Bijlagen
-
- speedster1.JPG (56.85 KiB) 2211 keer bekeken
-
- speedster2.JPG (48.31 KiB) 2209 keer bekeken
-
- speedster3.JPG (60.18 KiB) 2209 keer bekeken
- wettewilly
- Lid
Als ik dat ding zie (hoe leuk ook voor kids) moet ik toch aan zo'n T-shirt van de Villeneuve-merchandising denken: 'Pedal power sucks, pistonpower rules'
Maar misschien is het wel mogelijk om er een opgevoerde kettingzaagmotor in te bouwen.
Maar weer even on-topic. Voor degenen die hem zoeken: nieuw is hij niet of moeilijk meer te krijgen. Ben zelf ook enige tijd aan het zoeken geweest voor ons kindje-op-komst, maar heb de zoektocht maar gestaakt.
Ik wacht nu wel even af tot de kleine zelf zo ver is dat hij/zij er wat mee kan.
Maar misschien is het wel mogelijk om er een opgevoerde kettingzaagmotor in te bouwen.

Maar weer even on-topic. Voor degenen die hem zoeken: nieuw is hij niet of moeilijk meer te krijgen. Ben zelf ook enige tijd aan het zoeken geweest voor ons kindje-op-komst, maar heb de zoektocht maar gestaakt.
Ik wacht nu wel even af tot de kleine zelf zo ver is dat hij/zij er wat mee kan.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
- Happymouse9520
- Nieuw lid
Speedster Junior
Is deze junior ook ... een ex-Jerry ?
Koelrooster op motorkap lijkt me gekend.
Koelrooster op motorkap lijkt me gekend.

Back to basics;
Mazda MX-5 NB-fl
Cheap, fun & reliable.
Mazda MX-5 NB-fl
Cheap, fun & reliable.