Hallo,
Ik zit te denken aan de aanschaf van een Speedster maar ik heb geen garage om hem in te zetten. Nu is mijn vraag of de Speedster(met hardtop) wel goed waterdicht is zodat hij ook gewoon in weer en wind buiten kan staan.
Mvg. Red Tag.
Buiten of in de garage?
-
- Lid
- Contacteer:
waterdicht
Ha, de speedster van mij is waterdicht ik heb een hardtop en softtop. De auto staat buiten. Het hangt er ook van af hoe de afstelling van het raam is. 

die van mij lekte in het begin aan alle kanten, maar sinds Opel Centrum Oosterhout er uitgebreid naar heeft gekeken tijdens mijn garantieperiode is alles perfect en komt er geen druppel meer in. Hij heeft al veel in de regen gestaan, want staat bijna iedere dag 10-12 uur buiten, zowel met hardtop als softtop.
Er is o.a. het volgende gedaan:
- ramen opnieuw afgesteld
- rondom kentekenplaatverlichting afgekit
- achterklep strakker afgesteld
- voorraamrubber van turbo in gezet
- aan voorzijde op paar plaatsen wat gekit, rechts in de buurt waar de kabelboom naar binnenkomt
gr,
The Duke
Er is o.a. het volgende gedaan:
- ramen opnieuw afgesteld
- rondom kentekenplaatverlichting afgekit
- achterklep strakker afgesteld
- voorraamrubber van turbo in gezet
- aan voorzijde op paar plaatsen wat gekit, rechts in de buurt waar de kabelboom naar binnenkomt
gr,
The Duke
The bullshit stops when the light drops
- Racerke
- Actief lid
- Contacteer:
Mijn Speedy slaapt meestal ook buiten, zelfs met zware regenbuien geen regen binnen...
SPEEDSTER TE KOOP --> Check Out My Site: http://www.opelspeedster.be
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Die van mij staat ook altijd buiten op een grote lege oppervlakte. Ik heb er wel een theedoek in liggen om eens wat druppeltjes van de dorpel te vegen.
Meestal blijft het droog binnen. Bij zware hoosbuien en veel wind en op de juiste manier op de wind staan wordt het vochtig binnen.
Van de week de auto afgespoten in zo`n autowas cabine bij de pomp en nog gelet dat ik niet op de ramen spoot, maar het water lag van de stoel tot op het dashbord
Wat ik wel eens vervelend vind is dat je de binnenkant ook moet krabbel en dat geeft een natte/koude bende in je auto
Meestal blijft het droog binnen. Bij zware hoosbuien en veel wind en op de juiste manier op de wind staan wordt het vochtig binnen.
Van de week de auto afgespoten in zo`n autowas cabine bij de pomp en nog gelet dat ik niet op de ramen spoot, maar het water lag van de stoel tot op het dashbord

Wat ik wel eens vervelend vind is dat je de binnenkant ook moet krabbel en dat geeft een natte/koude bende in je auto

Je kijkt te snel, ik kan niet harder!