18 mei; Vrijrijden voor merkenclubs...
18 mei; Vrijrijden voor merkenclubs...
Allen,
Wellicht een idee om een sessie te boeken met enkel Speedsters??
Zie onder;
Beste circuitvrienden,
Hierbij ontvangen jullie de NIEUWSBRIEF voor
ZATERDAG 14 MAART 2009
Hieronder tref je uitleg over kaartverkoop, schema’s en opstellen.
Aansluitend de laatste nieuwsberichten
-----------------------------------------------------------------------------------
WAT IS GEBRUIKELIJK:
TOEGANG TOT HET CIRCUIT
Via de hoofdingang is het circuit VRIJ TOEGANKELIJK voor iedereen
AFLADEN EN PARKEREN
Paddock 1 en (later ook) Paddock 2 zijn beide vrij voor gebruik.
Parkeer wel efficiënt zodat er voor iedereen een plekje is!
KAARTVERKOOP
De kaartverkoop is weer in de MICKEY’S BAR en start om 11.00 uur
Vooraf bestellen of reserveren is NIET mogelijk!
OPSTELLEN
De vooropstelling is in de pitsstraat, toegang via PITBOX nummer 1
Hier vind ook de kaartcontrole plaats.
EINDE SESSIE
Je verlaat de baan bij BAANPOST 6 (Hugenholtzbocht).
-------------------------------------------------------------------------
TIJDSCHEMA ZATERDAG 14 MAART 2009:
SPORT KLASSE: 1300-1400-1500-1600-1640 (laatste sessie combi met SUPER SPORT)
TOER KLASSE: 1320-1420-1520-1620
SUPER SPORT KLASSE: 1340-1440-1540-1640 (laatste sessie combi met SPORT)
KALENDER 2009
ZATERDAG 14-03 van 1300-1700 uur
DINSDAG 14-04 van 1300-1700 uur
DINSDAG 05-05 van 1500-1900 uur
ZONDAG 31-05 van 0900-1700 uur (1e Pinksterdag, datum onder voorbehoud!!!)
VRIJDAG 26-06 van 0900-1300 uur of van 1300-1700 uur
MAANDAG 27-07 van 1700-1900 uur
MAANDAG 31-08 van 1700-1900 uur
MAANDAG 28-09 van 1700-1900 uur
MAANDAG 12-10 van 1700-1900 uur
DONDERDAG 29-10 van 1300-1700 uur CIRCUIT ZOLDER, Belgie (geen geluidlimiet!)
ZATERDAG 14-11 van 0900-1300 uur
ZATERDAG 19-12 van 0900-1300 uur
--------------------------------------------------------------------------------
LAATSTE NIEUWS
VRIJDAG 26 juni
Op deze datum gaat het VRIJ RIJDEN definitief door! Op vrijdag zijn er ‘s-morgens nooit files en het is een prachtige zomerdag in juni!
Welk tijdblok (ochtend of middag) het gaat worden horen jullie volgende maand...
EXCLUSIEVE CLUB datum
Op maandag 18 mei (1700-1900 uur) kan er uitsluitend door merkenclubs ingeschreven worden.
Iedere club kan 1 of 2 exclusieve sessies van 20 minuten boeken.
Na afloop met de club eten op het strand?
Interesse? Stuur maar een mail naar info@vrijrijden.nl
Veel CIRCUIT-PLEZIER!
Namens VRIJ RIJDEN,
Frank Kerseboom
E-mail: info@vrijrijden.nl
Website: www.vrijrijden.nl
Wellicht een idee om een sessie te boeken met enkel Speedsters??
Zie onder;
Beste circuitvrienden,
Hierbij ontvangen jullie de NIEUWSBRIEF voor
ZATERDAG 14 MAART 2009
Hieronder tref je uitleg over kaartverkoop, schema’s en opstellen.
Aansluitend de laatste nieuwsberichten
-----------------------------------------------------------------------------------
WAT IS GEBRUIKELIJK:
TOEGANG TOT HET CIRCUIT
Via de hoofdingang is het circuit VRIJ TOEGANKELIJK voor iedereen
AFLADEN EN PARKEREN
Paddock 1 en (later ook) Paddock 2 zijn beide vrij voor gebruik.
Parkeer wel efficiënt zodat er voor iedereen een plekje is!
KAARTVERKOOP
De kaartverkoop is weer in de MICKEY’S BAR en start om 11.00 uur
Vooraf bestellen of reserveren is NIET mogelijk!
OPSTELLEN
De vooropstelling is in de pitsstraat, toegang via PITBOX nummer 1
Hier vind ook de kaartcontrole plaats.
EINDE SESSIE
Je verlaat de baan bij BAANPOST 6 (Hugenholtzbocht).
TIJDSCHEMA ZATERDAG 14 MAART 2009:
SPORT KLASSE: 1300-1400-1500-1600-1640 (laatste sessie combi met SUPER SPORT)
TOER KLASSE: 1320-1420-1520-1620
SUPER SPORT KLASSE: 1340-1440-1540-1640 (laatste sessie combi met SPORT)
KALENDER 2009
ZATERDAG 14-03 van 1300-1700 uur
DINSDAG 14-04 van 1300-1700 uur
DINSDAG 05-05 van 1500-1900 uur
ZONDAG 31-05 van 0900-1700 uur (1e Pinksterdag, datum onder voorbehoud!!!)
VRIJDAG 26-06 van 0900-1300 uur of van 1300-1700 uur
MAANDAG 27-07 van 1700-1900 uur
MAANDAG 31-08 van 1700-1900 uur
MAANDAG 28-09 van 1700-1900 uur
MAANDAG 12-10 van 1700-1900 uur
DONDERDAG 29-10 van 1300-1700 uur CIRCUIT ZOLDER, Belgie (geen geluidlimiet!)
ZATERDAG 14-11 van 0900-1300 uur
ZATERDAG 19-12 van 0900-1300 uur
--------------------------------------------------------------------------------
LAATSTE NIEUWS
VRIJDAG 26 juni
Op deze datum gaat het VRIJ RIJDEN definitief door! Op vrijdag zijn er ‘s-morgens nooit files en het is een prachtige zomerdag in juni!
Welk tijdblok (ochtend of middag) het gaat worden horen jullie volgende maand...
EXCLUSIEVE CLUB datum
Op maandag 18 mei (1700-1900 uur) kan er uitsluitend door merkenclubs ingeschreven worden.
Veel CIRCUIT-PLEZIER!
Namens VRIJ RIJDEN,
Frank Kerseboom
E-mail: info@vrijrijden.nl
Website: www.vrijrijden.nl
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
In februari ben ik geweest met een stel vrienden maar persoonlijk vond ik het niets.
Het was die ochtend spek-glad (onder nul) en dat was te zien ook
Ik heb eigenlijk 1 echte auto zien rijden en dat was een witte exige die hem helaas voor 11-en al weer richting huis ging, nadat die hem tegen de muur had geparkeerd.
Zelf ben ik 2 keer meegereden maar vond het ontzettend druk. Ik heb 3x een sessie geteld en kwam op meer dan 55 auto`s. Dat zijn vooral een soort "sloop" auto`s. Veel bmw`s en ander spul waar jongere in rijden met een petje op
Nu wil ik niet zeggen dat die mensen niet houden van hun auto, maar een deukje maakt niet zoveel uit...
Hier een linkje met foto`s van die dag:
http://www.autofotos.nl/2009/M0902_RSZ_Zand/index.htm
Ik zou zeggen ga eerst eens kijken
Je kan er iedere keer heen gaan en ter plekke inschrijven en dus beslissen. Kosten zijn 20 euro voor een sessie van 20 min (in die sessie zit ook het op de baan rijden en eraf rijden inbegrepen, je rijdt dus iets minder lang) Voor de kosten hoef je het dus niet doen 
Het volgende lijkt mij veel interessanter!!!
EXCLUSIEVE CLUB datum
Dan hebben we tenminste alleen Opel`s op het circuit en met een beetje mazzel niet alleen kadetten
Misschien kunnen we mee rijden met Lotus? M`n gevoel zegt dat die mensen misschien ook liever een auto heel houden dan toch perse je voorganger in de volgende bocht moeten inhalen....[/img]
Het was die ochtend spek-glad (onder nul) en dat was te zien ook

Zelf ben ik 2 keer meegereden maar vond het ontzettend druk. Ik heb 3x een sessie geteld en kwam op meer dan 55 auto`s. Dat zijn vooral een soort "sloop" auto`s. Veel bmw`s en ander spul waar jongere in rijden met een petje op

Nu wil ik niet zeggen dat die mensen niet houden van hun auto, maar een deukje maakt niet zoveel uit...
Hier een linkje met foto`s van die dag:
http://www.autofotos.nl/2009/M0902_RSZ_Zand/index.htm
Ik zou zeggen ga eerst eens kijken

Het volgende lijkt mij veel interessanter!!!
EXCLUSIEVE CLUB datum
Dan hebben we tenminste alleen Opel`s op het circuit en met een beetje mazzel niet alleen kadetten

Laatst gewijzigd door Dennizz op 09 mar 2009 9:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Zo te lezen ligt de datum al vast? 18 mei dus...
Kosten vallen ook erg mee met vrijrijden, normaal 20euro per 20minuten, met een clubheat dus ook lijkt mij?
Ik heb ook wel interesse, mits het een heat betreft met alleen leden van onze club, of gemixt met een andere voor mij bekende club. 20minuten is trouwens zo voorbij, dus van mij mag het wel 3 heats (1 uur dus) zijn.
Kosten vallen ook erg mee met vrijrijden, normaal 20euro per 20minuten, met een clubheat dus ook lijkt mij?
Ik heb ook wel interesse, mits het een heat betreft met alleen leden van onze club, of gemixt met een andere voor mij bekende club. 20minuten is trouwens zo voorbij, dus van mij mag het wel 3 heats (1 uur dus) zijn.

- Maik
Crosspost met Denizz...
Het gaat toch ook om die clubdag van 18 mei?
Ik ben trouwens ook benieuwd hoeveel auto's ze tegelijk de baan op willen sturen. Normaal is het inderdaad altijd erg druk in een heat van vrijrijden.nl.
Dus als we misschien 20 speedsters bijelkaar krijgen voor 2 of 3 heats (wat al erg lastig wordt denk ik), dan heb je kans dat de organisatie ons samen met een andere club de heats laat rijden. En als ze in totaal 60 auto's de baan op willen hebben om kostendekkend te zijn, dan vind ik het niet meer interessant. Maar misschien kan je (een club) gewoon een heat kopen voor een vast bedrag en dan als club zelf bepalen hoeveel auto's de baan op gaan. En als je dan met 40 auto's (goed te doen) gaat rijden worden de kosten wel wat hoger dan die 20 euro denk ik...
We hebben dus wat meer info nodig over de opzet denk ik.
Het gaat toch ook om die clubdag van 18 mei?

Ik ben trouwens ook benieuwd hoeveel auto's ze tegelijk de baan op willen sturen. Normaal is het inderdaad altijd erg druk in een heat van vrijrijden.nl.
Dus als we misschien 20 speedsters bijelkaar krijgen voor 2 of 3 heats (wat al erg lastig wordt denk ik), dan heb je kans dat de organisatie ons samen met een andere club de heats laat rijden. En als ze in totaal 60 auto's de baan op willen hebben om kostendekkend te zijn, dan vind ik het niet meer interessant. Maar misschien kan je (een club) gewoon een heat kopen voor een vast bedrag en dan als club zelf bepalen hoeveel auto's de baan op gaan. En als je dan met 40 auto's (goed te doen) gaat rijden worden de kosten wel wat hoger dan die 20 euro denk ik...
We hebben dus wat meer info nodig over de opzet denk ik.

- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Onder voorbehoud en op de dag zelf kijken of je gaat rijden werkt natuurlijk niet als de baan voor 1 of 2 sessies wordt afgehuurd door bijvoorbeeld Super7. Je kunt niet iemand plotsklaps met de kosten laten zitten.
De interesse is er dus wel, maar dan hebben we een totaalprijs nodig zodat we kunnen inschatten hoeveel deelnemers er nodig zijn. En zoals gezegd ga ik niet een retourtje dordrecht cpz doen als ik daarvoor 20 minuten kan rijden.
De interesse is er dus wel, maar dan hebben we een totaalprijs nodig zodat we kunnen inschatten hoeveel deelnemers er nodig zijn. En zoals gezegd ga ik niet een retourtje dordrecht cpz doen als ik daarvoor 20 minuten kan rijden.

- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Ik zag merk staan en dacht dan meer aan Opel in z`n algemeenheid. Als het alleen Speedsters zijn wil ik wel komen als de prijs standaard is. Wat wordt de prijs en hoeveel sessies zijn er?Super7 schreef:Het betreft een Merkenclub vrijrijden avond. Je komt dus enkel bij speedsterdwazen in de baan....
20 speedsters zie ik nog niet komen

Ik woon op 30 min van Zandvoort en dus ook lekker dichtbij!
Dennizz, die weet dat circuit huur niet goedkoop is zal zich dus ook werkelijk verbazen als we 2 sessies hebben met een handje vol rijders voor a 20 euro

Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
- Maik
Kom op mensen, niet zo zuinigjes, jullie hebben allemaal interesse, dus opschrijven die namen:
1) Super 7: wil graag zo veel mogelijk rijden
2) M-speed :
3) Denizz
4) Allen
5) Maik
En rijden met andere clubs vind ik geen probleem, mits ik die club ken en als ik vind dat daar redelijk normale mensen rijden. Dat wordt welliswaar wat lastig qua "merken"clubs, want daar ken ik er weinig van
Ik had eigenlijk gehoopt dat er ook wat algemene autoclubs worden toegelaten...
Maargoed, als je alleen tussen de speedsters wilt rijden dan weet ik nu al dat dat niet realistisch is, tenzij je 100euro voor 20min. wilt betalen, maar daar heeft niemand zin in denk ik.
Als je persee eens relatief veilig op Zandvoort wilt rijden (een garantie dat niemand tegen je aan zal rijden krijg je nooit natuurlijk, ook niet als er alleen speedsters van de club meerijden) zijn er nog wel wat andere alternatieven trouwens: LoT (helaas niet dit jaar dacht ik), DF, Extreme Machines (daar ga ik 6 april 2 uur mee rijden) en gummen bv.
We wachten wel even af hoe vrijrijden het precies het allemaal ziet
1) Super 7: wil graag zo veel mogelijk rijden
2) M-speed :
3) Denizz
4) Allen
5) Maik
En rijden met andere clubs vind ik geen probleem, mits ik die club ken en als ik vind dat daar redelijk normale mensen rijden. Dat wordt welliswaar wat lastig qua "merken"clubs, want daar ken ik er weinig van

Ik had eigenlijk gehoopt dat er ook wat algemene autoclubs worden toegelaten...
Maargoed, als je alleen tussen de speedsters wilt rijden dan weet ik nu al dat dat niet realistisch is, tenzij je 100euro voor 20min. wilt betalen, maar daar heeft niemand zin in denk ik.
Als je persee eens relatief veilig op Zandvoort wilt rijden (een garantie dat niemand tegen je aan zal rijden krijg je nooit natuurlijk, ook niet als er alleen speedsters van de club meerijden) zijn er nog wel wat andere alternatieven trouwens: LoT (helaas niet dit jaar dacht ik), DF, Extreme Machines (daar ga ik 6 april 2 uur mee rijden) en gummen bv.
We wachten wel even af hoe vrijrijden het precies het allemaal ziet