Mogelijke EPMA dag
Mogelijke EPMA dag
Hallo Speedster en Lotus liefhebbers,
23 april 2009 is nog vrij op het EPMA baantje in Francorchamps/ Malmedy.
Zijn er liefhebbers die op die dag willen rijden? Het is overigens op een donderdag.
Als er genoeg gegadigden zijn dan kunnen we overgaan tot reserveren.
mvg
Paulb
23 april 2009 is nog vrij op het EPMA baantje in Francorchamps/ Malmedy.
Zijn er liefhebbers die op die dag willen rijden? Het is overigens op een donderdag.
Als er genoeg gegadigden zijn dan kunnen we overgaan tot reserveren.
mvg
Paulb
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Paul, zo kort dag gaat je niet lukken vrees ik. Of je moet op meerdere fora rondvragen. Komt bij dat ik nu al iemand met een mx5 zie die interesse heeft en daar zijn helaas niet alle lichtgewicht badkuipjes blij mee. Wat je wel kunt doen is vragen of mensen er bezwaar tegen hebben om bijvoorbeeld het dubbele ervoor te betalen. Dan heb je er ineens nog maar 10 oid nodig. Veel plezier daar alvast! 

euh zijn er badkuipjes niet blij met mijn mx5? ik heb net wat reclame gemaakt aan een speedy en elise owner. Graag wat feedback want ik ben mijn kalender aan 't bekijken. Is mijn westfield vriend welkom, eventueel?
Ivm mijn mx5: die rijdt heel vlot (vraag maar aan een zwarte nederlandse speedy owner hier) dus ik kan best met de groep meer hoor
Ivm mijn mx5: die rijdt heel vlot (vraag maar aan een zwarte nederlandse speedy owner hier) dus ik kan best met de groep meer hoor

Hallo allemal,
Zie nu pas de reacties. (sinds donderdag geen mail meer gezien ivm Assen)
Mijn eerste indruk is dat we het inderdaad niet gaan redden om op (relatief) korte termijn een man of 20 bij elkaar te krijgen.
Of het bedrag moet (aanzienlijk) omhoog.
Ik wacht de reacties even af en ga dan indien nodig over tot een optie op die dag waarna we concreet moeten worden.
gr.
Paul
Zie nu pas de reacties. (sinds donderdag geen mail meer gezien ivm Assen)
Mijn eerste indruk is dat we het inderdaad niet gaan redden om op (relatief) korte termijn een man of 20 bij elkaar te krijgen.
Of het bedrag moet (aanzienlijk) omhoog.
Ik wacht de reacties even af en ga dan indien nodig over tot een optie op die dag waarna we concreet moeten worden.
gr.
Paul