Pagina 1 van 1
2.2 turbo
Geplaatst: 31 mar 2009 19:34
door Herman
Deleted
Geplaatst: 01 apr 2009 10:31
door paul
Loopt een soort "groups buy " via het duitse forum.
heb ik ook nog even naar gekeken, maar er loopt ook
een groups buy voor de kleine compressor van het NIEUWE Hitec
(oude Hitec schijnt failliet te zijn

en Hartmut is op een ander
adres opnieuw begonnen)
Heb hier eigenlijk wel interesse in ( ca.220 PK) Zijn er hier mensen
die al ervaringen (evt. van horen zeggen) hebben met zo'n kleine
compressor
Ik kan momenteel nog niets beslissen omdat ik toch nog niet in de
Speedy kan rijden, maar als dat straks wel weer kan, ga ik dit toch
serieus overwegen
Geplaatst: 01 apr 2009 11:31
door allen
Kun je al wel weer bewegen en zo Paul? Hoe zijn de vorderingen?
Ik twijfel zelf een keer wat extra por in het hok te pompen. Echter, op kleine circuits heb ik eigenlijk al meer dan voldoende lol zoals het is.

Geplaatst: 01 apr 2009 13:01
door paul
Allen schreef
Kun je al wel weer bewegen en zo Paul? Hoe zijn de vorderingen?
Zit momenteel nog in het gips, dus weinig beweging mogelijk.
Bovendien proberen een paar pennen vanzelf naar buiten te komen

dus dat motiveert
mij ook niet erg om m'n arm te bewegen
Morgen terug naar het ziekenhuis voor controle, dus dan weet ik meer over hoe lang het nog gaat duren.
Wil met name wat extra power voor de snelweg, wil niet steeds op de rechte stukken
door de eerste de beste gepimpte Honda Civic uit de
vorige eeuw voorbij gereden worden

Ik zit nog wel steeds te
twijfelen over de te bewandelen weg om dat te bereiken, maar deze
compressor lijkt een redelijk betaalbare oplossing.
Groeten,
Paul.
Geplaatst: 01 apr 2009 18:13
door SteV6
Die kleine compressor aanbieding lijkt me ook erg aanlokkelijk Paul. Maar ik wil 'm wel eerst horen. Tot nu toe heb ik geen filmpjes voorbij zien komen.
Kosten komen op ongeveer € 3500,- voor een zelfbouwkit. Alleen weet ik niet of daar dan ook de laminova's bij zitten. Want ik zou te allen tijde een intercooler willen hebben bij gefoceerde luchttoevoer.
En is Hitec echt failliet gegaan of zou het gewoon een verhuizing zijn geweest?
SteV6
(Succes met je herstel!)
Geplaatst: 01 apr 2009 20:34
door Exmantaa
De kleine stage 1 kit heeft lagere boost en geen chargekoeling, dus zonder laminova's. Scheelt nogal in de kosten qua inbouw pre-rad etc.
Zelf wil ik ook echt chargekoeling bij drukvulling, dus bij mij komt er gewoon een pro-alloy pre-rad in te liggen met 2 19mm slangen door de dorpels.

Geplaatst: 01 apr 2009 22:03
door allen
Tja, ik weet het niet. Persoonlijk pak ik het dan liever gelijk goed aan. Anders blijf je bezig.
Geplaatst: 02 apr 2009 16:02
door paul
Hallo,
Het is denk ik wat Exmantaa schrijft, zonder laminova's. Ik ben niet
technisch genoeg om te beoordelen hoe kwalijk dat is, vandaar
mijn vraag hier op het forum. Heb ook geen idee wat dat extra
zou kosten, of kom je dan meteen bij de "grote"compressor uit
volgens berichten op het duitse forum is het faillissement
uitgesproken. Dus inderdaad, echt failliet denk ik
groeten,
Paul
Geplaatst: 05 apr 2009 11:40
door Pascal
SteV6 schreef:Die kleine compressor aanbieding lijkt me ook erg aanlokkelijk Paul. Maar ik wil 'm wel eerst horen. Tot nu toe heb ik geen filmpjes voorbij zien komen.
Kosten komen op ongeveer € 3500,- voor een zelfbouwkit. Alleen weet ik niet of daar dan ook de laminova's bij zitten. Want ik zou te allen tijde een intercooler willen hebben bij gefoceerde luchttoevoer.
En is Hitec echt failliet gegaan of zou het gewoon een verhuizing zijn geweest?
SteV6
(Succes met je herstel!)
Hier is duidelijkheid te vinden over Hitec.
mit Mario Krämer,der mit mir zusammen seit längerer Zeit bei Hitec die Speedster-Umbauten durchgeführt
hat,einen neuen Anfang zu machen.
Unsere neue Firma heisst:
NK Autotechnik/Hitec-parts
Hartmut Neitzel Mario Krämer GbR
Erich-Kästner-Allee 2c
68519 Viernheim
http://forum.opel-speedster-club.de/ind ... itec&st=30
Geplaatst: 05 apr 2009 16:25
door allen
Wie weet komt er een keer een website? Vooralsnog geen zin om me voor letterlijk ieder forum aan te melden.
