Gordel doorvoer
- Pascal
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Gordel doorvoer
Is er iemand die weet waar deze types van gordel doorvoeren te vinden zijn.
Dus de losse kappen.
www.carspezials.de zijn ze te krijgen.
Maar misschien zijn er nog andere bedrijven die deze kappen leveren
voor een iets schappelijkere prijs.
Het moeten wel deze horizontale types zijn.
Dus de losse kappen.
www.carspezials.de zijn ze te krijgen.
Maar misschien zijn er nog andere bedrijven die deze kappen leveren
voor een iets schappelijkere prijs.
Het moeten wel deze horizontale types zijn.
Laatst gewijzigd door Pascal op 11 mei 2009 2:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- Pascal
De gordel doorvoeren zijn binnen gekomen.
en afgelopen weekend er in gezet 
En al zeg ik het zelf

En al zeg ik het zelf

- Bijlagen
-
- Herschaalde kopie van DSCN0069.jpg (198.6 KiB) 4646 keer bekeken
-
- Herschaalde kopie van DSCN0055.jpg (160.06 KiB) 4675 keer bekeken
-
- Herschaalde kopie van DSCN0053.jpg (187.51 KiB) 4677 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Pascal op 11 mei 2009 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dennizz
Dat ziet er goed uit!
Ik ben ook niet zo weg van hoe het nu zit. Het piept/slijt en je zit niet echt muurvast. Hoe heb jij dit precies gedaan
Ik heb er ook wel eens aan gedacht maar ik ben gestrand bij het uitdenken van het idee.
Mijn vraag was/is: hoe krijg je dat zwarte doorvoertje nu vast in de stoel?
Ik had/heb het idee: als het doorvoertje los zit en je dus je gordel vast trekt dat je het doorvoertje naar beneden trekt.

Ik ben ook niet zo weg van hoe het nu zit. Het piept/slijt en je zit niet echt muurvast. Hoe heb jij dit precies gedaan

Ik had/heb het idee: als het doorvoertje los zit en je dus je gordel vast trekt dat je het doorvoertje naar beneden trekt.
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
- Pascal
2 componenten epoxy doet wonderen, en het zit muurvast.Dennizz schreef:Dat ziet er goed uit!![]()
Ik ben ook niet zo weg van hoe het nu zit. Het piept/slijt en je zit niet echt muurvast. Hoe heb jij dit precies gedaanIk heb er ook wel eens aan gedacht maar ik ben gestrand bij het uitdenken van het idee.

- Dennizz
Er zit dus een soort van hard schuim waarin je de doorvoer plaatst?Pascal schreef:2 componenten epoxy doet wonderen, en het zit muurvast.Dennizz schreef:Dat ziet er goed uit!![]()
Ik ben ook niet zo weg van hoe het nu zit. Het piept/slijt en je zit niet echt muurvast. Hoe heb jij dit precies gedaanIk heb er ook wel eens aan gedacht maar ik ben gestrand bij het uitdenken van het idee.
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
- Pascal
7mm Composiet materiaal (kunstof met glasvezel)Dennizz schreef:Er zit dus een soort van hard schuim waarin je de doorvoer plaatst?Pascal schreef:2 componenten epoxy doet wonderen, en het zit muurvast.Dennizz schreef:Dat ziet er goed uit!![]()
- Dominique
NICE!!
Harnassen zie ik ook, heb je de bar en bevestigingen ook al?
Het doorvoertje zit ter hoogte van je schouder, althans, bij mij. Als je van het formaat bent net over het dashboard heen te kunnen kijken, zul je idd de doorvoeren naar beneden kunnen trekken. Zorg dus dat je het gat in de harde schaal van je stoel niet te groot maakt.

Harnassen zie ik ook, heb je de bar en bevestigingen ook al?
Ik weet niet precies hoe ze bij Pascal zitten, maar die van mij bestaat uit een voor en achtergedeelte die in elkaar schuiven. Als je ze ver genoeg over elkaar schuift voel je ze in elkaar borgen.Dennizz schreef: Mijn vraag was/is: hoe krijg je dat zwarte doorvoertje nu vast in de stoel?
Het doorvoertje zit ter hoogte van je schouder, althans, bij mij. Als je van het formaat bent net over het dashboard heen te kunnen kijken, zul je idd de doorvoeren naar beneden kunnen trekken. Zorg dus dat je het gat in de harde schaal van je stoel niet te groot maakt.

- Pascal
Niets is moeilijk als je weet hoe het moet, en het nadeel je kan maar 1 keer fout snijden.Dennizz schreef:Was het een lastige klus?Pascal schreef:![]()
![]()
![]()
Hoe lang was je bezig met 1 stoel ter indicatie![]()
Vind het resultaat zo mooi en kosten lijken mij erg laag, waardoor ik dit een leuk project vind voor mij op een zaterdag
Geeft je weer wel het voordeel dat je nieuwe stoelen mag kopen

Trek gewoon een paar dagen uit voor het volledig verbouwen en inbouwen
dan zit het zekker netjes.
De kappen die er bij mij inzitten bestaan enkel uit een voorschaal dus niet wat domiique beschrijft.
Een beetje percies frezen en schuren is wel een vereiste.
Let wel op !!! als je de stoel helemaal in de achterste stand wil zetten ivm wat te lange benen (ik gelukkig niet).
Dan heb je een probleem ivm harness bar haal je laatste stand niet.