En... Als iemand dat breekt, dan dient hij het maar te vergoeden ook. Ongeacht de prijs van de spuitbeurt. Neem aan dat hij toch z'n aansprakelijkheidsverzekering kan aanspreken.
bij opel weet ik niet... maar die dingen zijn ook uit glasvezelof polyster
kosten vast honderden euros...
denk dat je heel de softtop moet nemen om er aan te geraken
ben eens gaan vragen achter een plastiekje waar de kogel van de versnellingspook in zit... hun antwoord: "dan moet je heel de middenconsole kopen"
Dan vraag je de verkeerde Opeldealer. Zoals jij het verteld kan ik melden dat zo'n daksteuntje echt geen 'honderden' euri kost en het dak is weer niet zo goedkoop. Ga morgen dus maar gewoon even rondbellen.
Ik kwam vorig jaar eens aangelopen en zag dat m`n dak was ingedeukt Aan alle haren te zien had er een kat op gelegen. Ik kon mijn stang zo weer de andere kant op knikken.
Zal mij niets verbazen als zo`n stangetje 50 euro kost bij de opel
Dat valt mij enigszins mee, 2 keer zo duur. Ik kan bij m`n eigen nog een factor 11 keer duurder herinneren.
@Piet, met Lotus onderdelen bestellen via de Opel dealer ben ik echt helemaal klaar en graag wijs ik mensen ook op deze simpele besparing. Ik snap ook wel dat er top heren moeten worden betaald bij GM in Amerika, maar zulke marges voelen niet fair....