Doe een goed bod...
Luchtfilter te koop
Luchtfilter te koop
Mvg
Koen
Speester #2981
Koen
Speester #2981
-
geoffreyspeedster
- Actief lid
-
geoffreyspeedster
- Actief lid
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Of hij vertrouwt geen gekke Hollandersgeoffreyspeedster schreef:hij woont in belgie ik wil hem hebben voor 190 dat moest ie kosten, maar hij wil of kan hem niet opsturen ofzo
190 euro + een paar tanken benzine (50 a 75 euro) en een dag vrij om het filter te halen... Een koopje wordt het dan niet nee.
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Sommige hollanders kan je niet vertrouwen, andere weer wel...
Maar naar meetings rijden kost ook benzine... Dus een leuk ritje naar België, daguitstapje is altijd meegenomen.
Tja, ik heb niet de tijd om het ding in te pakken, grote doos te gaan zoeken en liggen rond te rijden naar een postkantoor.
Heb een zaak te runnen en daar kruipt wel wat tijd in.
Je mocht het laten ophalen op jou kosten door een transportfirma zoals eerder beschreven in een PB, maar ik heb daarop geen reactie meer gehad...
Ik kan er helaas ook niet aan doen dat niet iedereen in België woont.
Maar naar meetings rijden kost ook benzine... Dus een leuk ritje naar België, daguitstapje is altijd meegenomen.
Tja, ik heb niet de tijd om het ding in te pakken, grote doos te gaan zoeken en liggen rond te rijden naar een postkantoor.
Heb een zaak te runnen en daar kruipt wel wat tijd in.
Je mocht het laten ophalen op jou kosten door een transportfirma zoals eerder beschreven in een PB, maar ik heb daarop geen reactie meer gehad...
Ik kan er helaas ook niet aan doen dat niet iedereen in België woont.
Mvg
Koen
Speester #2981
Koen
Speester #2981
Die transportfirma zal dan wel minimaal verlangen dat e.e.a. wel goed is verpakt om transportschade te voorkomen.koenvw schreef:Tja, ik heb niet de tijd om het ding in te pakken, grote doos te gaan zoeken en liggen rond te rijden naar een postkantoor.
Je mocht het laten ophalen op jou kosten door een transportfirma ...
Ik vrees dat je dan toch met karton, plakband, schuimrubber etc. even creatief aan de slag moet.
Handelen gaat (helaas) niet vanzelf.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti