Tijdens hard remmen met 2 personen in de auto voel je het pedaal steeds harder worden.(zonder slip)
Dus sensor los koppelen zal tijdelijk de oplossing zijn, maar het ultieme is de vxr unit.

Ik heb er zelf een 205/50R16 band opzitten maar vind de ABS niet slechter werken (tot nu toe). Ik kan niet helemaal vergelijken aangezien ik van 7+ jaar oud rubber naar nieuw ging.Pascal schreef:Vandaag werd het echt duidelijk dat de standaard ABS niet samen gaat met deze setup.
Tijdens hard remmen met 2 personen in de auto voel je het pedaal steeds harder worden.(zonder slip)
Je voelt je pedaal trillerig worden, net het gevoel of het pedaal vast wil lopen.Dennizz schreef:Ik heb er zelf een 205/50R16 band opzitten maar vind de ABS niet slechter werken (tot nu toe). Ik kan niet helemaal vergelijken aangezien ik van 7+ jaar oud rubber naar nieuw ging.Pascal schreef:Vandaag werd het echt duidelijk dat de standaard ABS niet samen gaat met deze setup.
Wat bedoel je precies met hard worden? Treed de ABS dan ook in werking?
Als ik een paar keer hard rem wordt mijn pedaal ook harder maar dan doet de ABS niets. Ik "pomp" me rem als het ware op. Dit lijkt mij niets vreemd je remmerij eigenschappen veranderen bij warm worden.
Het probleem komt inderdaad naar voren bij het flink heet stoken van je remmen. als je dan vol in de ankers gaat heb je een hard pedaal zonder enig wiel slip. echt gevaarlijk omdat de wagen niet meer vertraagd.Hanm schreef:Ik heb tot nog toe, zo'n 4000 km onderweg op 16/17inch combinatie, geen nadelen ervaren. Misschien moet ik het remsysteem eens wat extra proberen te provoceren, dat heb ik tot nog amper gedaan.