2.2L 16v DIESEL ??

Alles over turbos, luchtfilters e.d.
Gesloten
geoffreyspeedster
Actief lid
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 mar 2009 20:12

2.2L 16v DIESEL ??

Bericht door geoffreyspeedster »

sinds een paar weken heb ik bij mijn speedster een klapperend geluid bij mijn kleppendeksel. in het begin was het zacht, maar het geluid word steeds luider het lijkt wel een diesel ? :? nu weet ik dat er recall is geweest op de oliesproeier van de dist. ketting en die hebik ook gehad, maar kan het nu zijn dat je de ketting dus (weer) hoort klapperen? zodra hij warm is , is het geluid meteen weg. zodra ik start begint het binnen 10 seconden het geluid. wie kan mij helpen ?
Gebruikersavatar
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1417
Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
Locatie: Nieuwe Wetering

Bericht door Dennizz »

Rij je even langs Lotus :wink: Jan kan je het denk redelijk met zekerheid direct vertellen en meteen de eventuele kosten.

Zo op het forum is het wat lastig om precies te gokken wat het is... Zondag toen ik eenmaal bij je auto was kon ik het eigenlijk al niet goed meer horen.
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
geoffreyspeedster
Actief lid
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 mar 2009 20:12

Bericht door geoffreyspeedster »

hij wordt vandaag weggehaald door de garage waar ik hem gekocht heb met de auto ambulance, omdat het risico dat de ketting knapt nu echt te groot word........... word vervolgt........ :( :shock:
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Ik zie dat je weer een nieuw onderwerp http://www.speedsterclub.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=3467 hebt aangemaakt hebt hiervoor. Ik sluit dit onderwerp om verwarring te voorkomen.
Gesloten