Ik zat even door de kalender te bladeren en zag dat ze Abbeville nog op zaterdag 17 oktober hebben. Interesse van hieruit om weer met een paar man heen te gaan? Hoef je voor een weekendje iig geen vakantiedagen op te nemen. Vrijdagavond aanrijden, slapen en eventueel de zondag pas weer naar huis. Ga zelf denk sowieso wel heen. Al moet ik in m'n uppie.
Ik heb me net deze week opgegeven voor Abbeville op zaterdag 1 augustus, maar voor nog een keertje in het najaar houd ik me zeer aanbevolen.
Speedster Z22SE (147pk), Mei 2005
9-3X 2.0T Biopower (240pk), Juli 2010
9-3 Viggen Troll R Coupé (280pk), Maart 2000
XC60 D5 AWD Summum (215pk), April 2012
Is idd gewoon een trackday en van de vorige, helaas te korte deelname op croix welliswaar, kan ik vertellen dat iedereen zich daar buitengewoon keurig gedraagt.
Als het lukt kom ik in augustus wellicht ook nog wel. Oktober lijkt me iig een mooie datum om de groep wat groter te krijgen.
Je moet eerst lid worden. Is een prikkie. De trackdays zelf zijn denk 80-90 pond. De echte grote circuits als Zolder en Spa zullen wat duurder uitvallen. Dan nog altijd een stuk vriendelijker dan een paar uurtjes in NL boeken.
Die Abbeville ziet er leuk uit voor een beginner als ik.
Zijn er nog meer tracks die van harte aan te bevelen zijn voor beginners? (veel bochten, en lage topsnelheid)
Iemand Ecuyers - Reims al eens gedaan?
LOT zegt net zo safe als Abbeville alleen veel "gradient".
Is dat hoogteverschil?