Uit m`n hoofd dacht ik een euro of 50 exclusief btw. Dan het vervangen Bij mij zat er lijm tussen dus ik kreeg hem er niet door heen getrokken Normaal gesproken moet je hem zo kunnen rijgen....
Pascal schreef:
He Jelle, sinds wanneer rij jij met je dak dicht. Knap hoor dat de kabel kan breken. Heb je trouwens het weer bekeken deze week in de alpen
En de vliegen er af gekregen zonder fossiel afdrukken.
Ik was vrijdag maar wat blij dat ik het dak erop had toen het zo hard regende dat ik Stephan alleen maar voor me kon zien rijden omdat hij z'n mistlamp achter aandeed...
Mijn kabeltjes zijn nog prima trouwens.
De insectenlijken zijn er redelijk vanaf gekomen, maar ik moest wel behoorlijk boenen.
jaydee schreef:het zo hard regende dat ik Stephan alleen maar voor me kon zien rijden omdat hij z'n mistlamp achter aandeed...
Ja, dat leek me wel verstandig onder die omstandigheden
Terug on topic:
Hoe zit bij jullie die kabel vast? Want ik heb het idee dat ik de halve softtop moet ontmantelen om de schroefjes los te halen waarmee de kabel aan de balken vastzit ...
Hoe zit bij jullie die kabel vast? Want ik heb het idee dat ik de halve softtop moet ontmantelen om de schroefjes los te halen waarmee de kabel aan de balken vastzit ...
SteV6
Twee boutjes loshalen en de kabel erdoorheen jassen is alles, wat ik mij herinner. Misschien zit er verschil in voor en achter, dat weet ik niet...
De boutjes die je dus niet op deze foto ziet Wat ik al eerder zei was dat erdoor heen krijgen van de nieuwe kabel een groter probleem...