Opel Speedster workshop manual
Opel Speedster workshop manual
Wie heeft er interese in de Opel Speedster workshop manual?
Ik heb deze 2delige CD hier thuis liggen, bevat alle software die men bij Opel gebruikt.
Elk onderdeel is tot in het kleinste detail besproken en ook hoe het hersteld kan worden.
Ik wou dit gewoon even laten weten, kwestie van niet alles voor mezelf te houden.
Ik heb deze 2delige CD hier thuis liggen, bevat alle software die men bij Opel gebruikt.
Elk onderdeel is tot in het kleinste detail besproken en ook hoe het hersteld kan worden.
Ik wou dit gewoon even laten weten, kwestie van niet alles voor mezelf te houden.
- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Re: Opel Speedster workshop manual
Oblivion schreef:Wie heeft er interese in de Opel Speedster workshop manual?
Side-Pots

The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
- Pascal
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Re: Opel Speedster workshop manual
Zij potjeslinne150 schreef:Oblivion schreef:Wie heeft er interese in de Opel Speedster workshop manual?
Side-Pots

Meer zelfs, alles wat je maar kan dromen! Het is wel in het Engels maar bevat alles wat je over de speedster moet weten. Het overkoepeld alle tekstbestanden die ooit online zijn verschenen.12Esc schreef:staat hier meer in dan in de on-line bibliotheek van deze site?
Moest mijne speedster gemaakt zijn zou ik de CD zelfs persoonlijk één voor één bij jullie thuis komen bezorgen

Ik ga de software morgen uploaden, wie hem dan nog wil ontvangen zal ik het wel sturen.
Om een voorbeeldje te geven:
Bij tech info staan al meer dan 200 topics alleen al over de speedster in 2001, elk topic met uitgebreide uitleg en foto's.

- 911Speedster
- Actief lid
- Ride-aholic
- Actief lid