Je hebt hebt het flink te pakken hé.... het mod-virus.
Ben je van plan ook gaten te maken in de plastic wielkappen en ze op die manier funktioneel te maken?
Ik denk dat je dat wel moet doen ivm vocht onder de voorkap tijdens bv. een bui.
Je hebt hebt het flink te pakken hé.... het mod-virus.
Ben je van plan ook gaten te maken in de plastic wielkappen en ze op die manier funktioneel te maken?
Ik denk dat je dat wel moet doen ivm vocht onder de voorkap tijdens bv. een bui.
Ik denk dat ik ze wel wil laten werken dus volledig open.
Misschien lost dit wel mijn abs probleem op.
De louvres boven de wielen vind ik ultiem gaaf, doen dus Pascal
De happers in de bumper weet ik nog niet... Eigenlijk vind ik ze wel leuk er uit zien, maar omdat ik er geen nut van inzie vind ik ze ook eigenlijk weer niets
En wat Dominique zei, ga je de louvres ook echt door laten lopen in je modderkuipen? Anders vind ik dat dus ook helemaal niets
Maik schreef:De louvres boven de wielen vind ik ultiem gaaf, doen dus Pascal
De happers in de bumper weet ik nog niet... Eigenlijk vind ik ze wel leuk er uit zien, maar omdat ik er geen nut van inzie vind ik ze ook eigenlijk weer niets
En wat Dominique zei, ga je de louvres ook echt door laten lopen in je modderkuipen? Anders vind ik dat dus ook helemaal niets
Het is wel de bedoeling om de openingen ook in mijn binnen spat borden te maken.
Ik heb momenteel toch een kapot glas in mijn mistlampje zitten, en gebruik die krengen toch nooit. Dan heb ik zoiets nou de dremel er in en dan die happers er op. Maik als je die happers nou ook open maakt in de wielkuip. Kan het misschien wel bijdragen tot het extra koelen van de remmen.
Ik vind de neus wel stoerder worden met die happers.
Als ik een speedster aan de voorkant zie dan heb ik altijd het idee dat ze iets vergeten zijn. Maar dit is natuurlijk zeer persoonlijk.
Hier nog een linkje naar de inbouw van de happers. http://www.vx220.org.uk/forums/Darcini- ... hl=darcini
Bijlagen
Herschaalde kopie van lov.jpg (53.13 KiB) 4519 keer bekeken
Heb mijn "kieuwen" via CustomMania.se bestelt, Edel-Car-Parts levert ze niet meer... Het is een tijdrovende klus om ze pas te maken, maar het resultaat mag er zijn Zal proberen vandaag nog wat close-ups te maken
Bijlagen
resultaat klein.jpg (108.59 KiB) 4501 keer bekeken
Afwerking is ook door Jan (van der Kooi) gedaan en de modderkuipen kan je net zo goed weg laten als je de gaten groter maak, omdat er dan geen stevigheid meer in zit