Ik zat ook met de gedachten van een zonneband te spelen.
Hoe krijg jij het in 2 kleuren?
De grijze tekening is niet helemaal duidelijk, kun je eens wat inzoemen met je camera?
Smiley schreef:Ik zat ook met de gedachten van een zonneband te spelen.
Hoe krijg jij het in 2 kleuren?
De grijze tekening is niet helemaal duidelijk, kun je eens wat inzoemen met je camera?
Smileyke, dat is de bedoeling het logo moet niet al te duidelijk aanwezig zijn (exige logo lotus sport)
Ik kan alles snijden elke kleur die je wil , en tekst maakt ook niet uit.
Ik bedoelde eigenlijk of er 2 lagen inzitten. Dat de letters alleen uit het zwart gesneden zijn, en dan op een oranje band geplakt, of dat in beide gesneden is, en de oranje letters zijn weer in de zwarte uitsparingen geplakt?
Bon_Jovi schreef:knap gedaan, al ben ik niet zo te vinden voor zonnebanden, dan heb ik geen zicht meer
Ik heb juist geen zicht meer als de zon bovenop de ruit binnenkomt, dus voor mij niet eens een "nice to have" maar een moetje. (1.70)
Jij bent 2 meter ofzo?
Dat heb je mooi gemaakt (heb je toevallig een silhouette? waar je dit mee maakt)
Ik heb ook zo'n zonneband erop.
Zolang het dakje eraf is (99% van de tijd) heb ik geen probleem om verkeerslichten te zien. +- 182cm lang. Maar met het dakje erop moet ik bijna de gordels losmaken en naar voor buigen om ook maar iets van de verkeerslichten te zien. Zeker als je helemaal vooraan staat.
Maar ja, het staat wel mooi.
Zou ik het autologo digitaal van je mogen hebben? Ik wil zelf eens proberen deze uit te snijden.
gr martin