Ik heb als mistlampen 2 lampen via DAF.
Het zijn LED lampen die normaal in de super space cab cabine zitten (zie foto, de lampjes boven in de hoeken).
Sommige klanten willen achteraf zogenaamde skylights monteren in het cabine dak en dan komen deze lampen te vervallen.
Ze geven enorm veel licht en passen bijna precies in de gaten van de bumper. met een steuntje zullen ze perfect passen. Als ze gemonteerd zijn zet ik wel een foto online.
Overigens heb ik ook een "mattenset" laten maken van aluminium tranenplaat met voetensteun en heb ik een adres als je je stoelen wilt laten bekleden met leer en het Speedster logo erin geborduurd.
Menster
mistlampen LED
mistlampen LED
- Bijlagen
-
- DAFXF105FTG03.jpg (152.68 KiB) 2472 keer bekeken
Life is not how many breaths you take, but about the times that take your breath away.... driving a Speedster or Lotus Elise
- Arno
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Contacteer:
Re: mistlampen LED
Zijn ze niet voor 24V gemaakt?Menster schreef:Ik heb als mistlampen 2 lampen via DAF.
Het zijn LED lampen die normaal in de super space cab cabine zitten (zie foto, de lampjes boven in de hoeken).
Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..
Re: mistlampen LED
had ik ook verwacht Arno, maar ze branden perfect op 12V. Ik denk dat ze in een DAF aangesloten zijn op de 12V omvormer. In ieder geval erg veel licht. Overigens wegen ze niet meer dan 250 gram (excl. bedrading, relais en dergelijke)Arno schreef:Zijn ze niet voor 24V gemaakt?Menster schreef:Ik heb als mistlampen 2 lampen via DAF.
Bye, Arno.
Life is not how many breaths you take, but about the times that take your breath away.... driving a Speedster or Lotus Elise