In Ecuyers en Abbeville constant teveel remdruk achter. Erg hinderlijk al was het rijden er verder top! Met name Ecuyers!
In Abbeville aan Andrew Walsh wat over de remdruk gevraagd wat tevens resulteerde in tips over dingen die ik beter niet kon doen. Zoals het steeds terugschakelen bij het remmen. Bij het intrappen van de koppeling zou de remdruk bij mij naar de achterwielen verschuiven. Ik geloof Piet nu dus wel.

Van hem nog even het advies gekregen om eens hard te remmen en heel bewust niet te schakelen tijdens het remmen. Wederom blokkeerden de achterwielen. Dus nu op zoek naar andere blokken voor en pas als dat niet werkt een remdrukregelaar ertussen.
Kreeg in Abbeville de smaak echt te pakken en ben lang buiten geweest. Bij terugkomst kwam een Engelse gast tot de ontdekking dat er remvloeistof uit het reservoir was gekomen. Lakwerk wat beschadigd. Misschien dat de vorige eigenaar de remvloeistof een keer heeft afgetopt ipv blokken vervangen? Ach ja...
Jouke bedankt voor de waarschuwing het er direct af te vegen anders had ik gelijk naar de spuiter gekund.

In de middag met Piet vertrokken naar NL. Ben zelf nog even afgesplitst naar Zeeland. Lag half 3 eindelijk in m'n nest. Zodra ik tijd heb plaats ik even wat foto's / filmpjes.
Jouke en Hans vermaken zich nu op Folembray. Die gaat bij mij denk in de herkansing.