gt
-
- Lid
- Contacteer:
gt
Ik was vandaag in Haarlem en zag eindelijk een zwarte gt rijden je ziet ze ook niet veel.
Ben er nog steeds blij mee. De Mr2 is w.s ook verkocht aan een jonge knul. Toch jammer was en is een hele fijne auto. Gr Monique

-
- Lid
- Contacteer:
gt
Ja 1 auto is meer dan genoeg. 

- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
gt
Ik zie er hier regelmatig één in het dorp; ook een zwarte. Die kerel gebruikt hem als dagdagelijkse wagen. Als hij hem pas gepoetst heeft vindt ik het een prachtige wagen. Spijtig van de rampzalige bagageruimte; ik vind het nog altijd een ergonomische blunder van formaat. Ik ben zeker dat hij met een bruikbare koffer een succesverkoop was geworden en hij nog steeds in productie was geweest.
A thing of beauty is a joy forever!
-
- Lid
- Contacteer:
gt
Dat klopt de bagageruimte is een lachertje als het dak omhoog is kun je wel een paar kleine sporttassen kwijt maar als cabrio moet je je bagage vooruit sturen, wanneer je er mee op vakantie wil.
Maar voor mij maakt het niet uit ik ga toch nooit lang op vakantie met de gt. M,n Mr2 is vandaag verkocht
. Maar wel beter kan maar in 1 auto rijden.

Vandaag de MX-5 ingeruild op een GT. Kleur is hetzelfde gebleven (was eigenlijk de eis voor vervanging): GEEL. Het aanbod was zo, dat dit niet worden weerstaan.....
Laatst gewijzigd door Exige op 30 aug 2009 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Nico.
Lotus Exige S GT 243
Opel GT
en een familie station voor de boodschappen
Lotus Exige S GT 243
Opel GT
en een familie station voor de boodschappen
- Humboldt-OPC
- Lid
-
- Actief lid