TMS stage I
Geplaatst: 04 sep 2009 22:28
Kon het niet laten mijn speedster in Engeland niet al te ver van Thorney,
Ging eigenlijk voor een front spoiler maar die hadden ze niet op voorraad
en heb toen gekozen om een stage I remap te doen maar het mag misschien ook een soort van II heten omdat ikzelf ook al iets aan het uitlaat-traject heb laten doen.
II is met full milltek
http://www.thorneymotorsport.co.uk/tuni ... ower.shtml
Wat heb ik nu
-nog een standaard inlaat
-precat verwijderd
-Piper 4-1 Manifold
-Janspeed.
met deze setup lijkt het geluid op dit moment nog heel goed beheersbaar maar klinkt zwaarder en af en toe een beginnend rommeltje.
(700 km gereden)
Voor de TMS tuning leek het vermogen heel soepel vrij te komen,
na de tuning lijkt het nog vrijer te zijn en merkbaar meer trekkracht zonder noemenswaardige dips, de Dyno plot voor en na geven volgens mij dat ook weer.
Er was een engelse speedster NA daar met Piper manifold en 100 cell kat en Larini die scoorde 169 HP op de Dynoplot.
Kosten 250 pond plus 75 voor de dyno voor en na.
Bezworen werd dat deze tuning erin blijft als je geen reset of updates doet
daar er alleen een optimalisatie plaats vindt.
Maar ik ga het beleven, wil alleen wel over een tijdje in Nederland een plot laten doen, iemand ideeen?
Bijgaand de plots.
Ging eigenlijk voor een front spoiler maar die hadden ze niet op voorraad
en heb toen gekozen om een stage I remap te doen maar het mag misschien ook een soort van II heten omdat ikzelf ook al iets aan het uitlaat-traject heb laten doen.
II is met full milltek
http://www.thorneymotorsport.co.uk/tuni ... ower.shtml
Wat heb ik nu
-nog een standaard inlaat
-precat verwijderd
-Piper 4-1 Manifold
-Janspeed.
met deze setup lijkt het geluid op dit moment nog heel goed beheersbaar maar klinkt zwaarder en af en toe een beginnend rommeltje.
(700 km gereden)
Voor de TMS tuning leek het vermogen heel soepel vrij te komen,
na de tuning lijkt het nog vrijer te zijn en merkbaar meer trekkracht zonder noemenswaardige dips, de Dyno plot voor en na geven volgens mij dat ook weer.
Er was een engelse speedster NA daar met Piper manifold en 100 cell kat en Larini die scoorde 169 HP op de Dynoplot.
Kosten 250 pond plus 75 voor de dyno voor en na.
Bezworen werd dat deze tuning erin blijft als je geen reset of updates doet
daar er alleen een optimalisatie plaats vindt.
Maar ik ga het beleven, wil alleen wel over een tijdje in Nederland een plot laten doen, iemand ideeen?
Bijgaand de plots.