Er gaat nu een janspeed einddemper op de speedster, en later wil ik daar eventueel een janspeed sportcat opzetten.
Om de flow nu optimaal te hebben, voegt zo'n regal uitlaatstuk nog iets toe, of is die van de standaard goed genoeg?
(het gaat mij niet om gewichtsbesparing, alleen flow)
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Of Piper moet zijn productiewerk drastisch hebben verbeterd na mijn manifold, maar de Tullett manifold is niet veel duurder dan dat en kwalitatief stukken beter volgens mij. (Zo'n 438 pond vanaf eind Sept., maar nu nog goedkoper)
En met de langere primaire pijpen ook meer geschikt voor 2,2 NA gebruik.
Daar moet weer flink in gefilterd worden voor info.
Dus een tullett 4-1 voor een NA met een janspeed sportcat, en een janspeed einddemper is gewoon een kwestie van (laten) schroeven?
Al die dingen over lambda sondes etc uit dat toppic kan ik gewoon negeren? Hij past gewoon, net als de piper?
Ook na 19 pagina's is me nog steeds niet duidelijk hoe ik die chris moet contacteren....
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Ik weet niet hoe het met de andere spruitstukken zit van de Speedster. Daarvoor had ik hem net ff te kort. Maar eh... Als ik die foto zie, lijken ze me niet van gelijke lengte. Volgens mij is er dus niets aan berekend.