Ik zag op de Duitse website dat mijn serie nummer ook in Finland heeft gereden
3440 vx220 b silber sauger #2856
Met de melding UNFALL, wordt een nummer weer gebruikt na een ongeluk?
van dijk schreef:Ik zag op de Duitse website dat mijn serie nummer ook in Finland heeft gereden
3440 vx220 b silber sauger #2856
Met de melding UNFALL, wordt een nummer weer gebruikt na een ongeluk?
Martin van Dijk
Ik denk dat je 2 nummers door elkaar haalt! Wat jij aanhaalt uit die Duitse lijst is de Speedster met Limiteringsnummer 2856 en VIN-nummer 3440. En volgens mij heb jij de Speedster met Limiteringsnummer 3440 en VIN-nummer 4378!
Dus volgens mij kan je rustig blijven rijden, nix schadebak ....
Hoi Stephan, Ik heb nog is gekeken, en je hebt gelijk. Ik zag ook dat je onder mij staat en maik boven mij. Wat is jullie bouwjaar?
Van mij 25-07-2002 Deel 1 14-03-2005
van dijk schreef:Ik bedoel het jaar dat die gebouwd is, ik vind het vreemd dat ik een nieuwe auto heb gekocht die in 2002 is gebouwd. Weten jullie hier meer van?
Martin van Dijk
Ja dat is de reden waarom ze op het laatst in de aanbieding waren, € 28.995,- omdat de dealers er te lang me bleven zitten.
De mijne is in 2004 op kenteken gegaan, 3541 is modeljaar 2003, preciese bouwjaar weet ik niet.
opel heeft er gewoon een pak laten bouwen daar in t engeland en hier naar nederland getransporteerd op een gegeven moment dacht opel nou eerst veel vraag voor speedster en nou is er zowat geen vraag naar dus hebben ze maar na 2003 de prijs naar beneden gehaald om zo toch nog ff die laatste autos eruit te werken want na een paar jaar moet een nieuwe auto wel verkocht zijn anders worden t kostenposten