Petitie: red Spa-Francorchamps van de ondergang
- speedster
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Petitie: red Spa-Francorchamps van de ondergang
Het supercircuit in de Ardennen heeft het moeilijk. Wereldvreemde omwonende hebben daar onlangs steen en been geklaagd tegen uitbreiding, en niet geheel zonder succes. Maar gelukkig zijn er buren van het circuit die juist wél uitbreiding willen en daarmee het legendarische Spa-Francorchamps behouden. Daarom deze Autoblog Oproep: teken de petitie en doe eens wat terug!
Door alle commotie rondom het wel/niet intrekken van Spa’s vergunning ontstond er een beeld dat bijna iedere omwonende vreselijk veel last heeft van het circuit. Maar zoals zo vaak het geval is bij linksdraaiende milieumensen ging het hier om een select clubje dat er alles aan deed om het circuit daar weg te krijgen. Het grootste deel van de omwonenden is dan ook zeer blij met Spa-Francorchamps als buurman en wil juist niet dat het verdwijnt. En die mensen werden bij alle berichtgeving onlangs wel mooi overgeslagen.
Zij laten nu van zich horen en zijn een petitie gestart die digitaal te ondertekenen is. Mooie kans om dat hippiegepeupel de mond te snoeren en het voortbestaan van Spa te garanderen, mits er genoeg ge-ondertekend wordt natuurlijk. Dus bekijk even ons Spa-Francorchamps archief en hierrr nog wat foto’s en onderteken die PETITIE.
http://www.defendonsfrancorchamps.be/on ... hamps.html
Door alle commotie rondom het wel/niet intrekken van Spa’s vergunning ontstond er een beeld dat bijna iedere omwonende vreselijk veel last heeft van het circuit. Maar zoals zo vaak het geval is bij linksdraaiende milieumensen ging het hier om een select clubje dat er alles aan deed om het circuit daar weg te krijgen. Het grootste deel van de omwonenden is dan ook zeer blij met Spa-Francorchamps als buurman en wil juist niet dat het verdwijnt. En die mensen werden bij alle berichtgeving onlangs wel mooi overgeslagen.
Zij laten nu van zich horen en zijn een petitie gestart die digitaal te ondertekenen is. Mooie kans om dat hippiegepeupel de mond te snoeren en het voortbestaan van Spa te garanderen, mits er genoeg ge-ondertekend wordt natuurlijk. Dus bekijk even ons Spa-Francorchamps archief en hierrr nog wat foto’s en onderteken die PETITIE.
http://www.defendonsfrancorchamps.be/on ... hamps.html
Tot vanmiddag 16.59 uur wist jij niet beter en daarbij heb ik nog heel hard in de kantine geroepen dat de tijdmeting niet klopte en ik heb nog gelijk gekregen ook! Heb je die foto's gezien van mijn auto? Geen enkele scherp, try that poetser met grootmoeders dakje!allen schreef:Na dit weekend heb ik niet meer het idee dat een supercharger je zou kunnen helpen Ruben...Ruben schreef:De supercharger heeft je gered
- Dennizz
Go RubenRuben schreef:Tot vanmiddag 16.59 uur wist jij niet beter en daarbij heb ik nog heel hard in de kantine geroepen dat de tijdmeting niet klopte en ik heb nog gelijk gekregen ook! Heb je die foto's gezien van mijn auto? Geen enkele scherp, try that poetser met grootmoeders dakje!allen schreef:Na dit weekend heb ik niet meer het idee dat een supercharger je zou kunnen helpen Ruben...Ruben schreef:De supercharger heeft je gered

Een standaard Speedy is zelfs ruim sneller als zo`n kart sigaar

Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Zo zie je maar weer dat meer gewicht op nat het beter doet. Helemaal als je ook nog eens zo gek bent om 50 euri aan zo'n dag uit te geven. Wie was ook alweer ruim de snelste? Geloof een fwd ibiza toch? 
Overigens? Rijdt Dennis niet inmiddels met de TD velgen en de 205 banden voor? In dat geval is de auto niet standaard, itt de sigaar. Al duurt dat ook niet lang meer. Ik krijg KLEINERE wieltjes!

Overigens? Rijdt Dennis niet inmiddels met de TD velgen en de 205 banden voor? In dat geval is de auto niet standaard, itt de sigaar. Al duurt dat ook niet lang meer. Ik krijg KLEINERE wieltjes!
Caterham => Britse degelijkheid...
- Dennizz
Oja das waar ook, bijna standaard. Dat is toch nadeel met water, minder druk ofzo per cm2?allen schreef:Zo zie je maar weer dat meer gewicht op nat het beter doet. Helemaal als je ook nog eens zo gek bent om 50 euri aan zo'n dag uit te geven. Wie was ook alweer ruim de snelste? Geloof een fwd ibiza toch?
Die Ibiza rijdt altijd supersnel. De X2 klasse Elise weegt ook niet veel en zit niet veel van de tijd van de Ibiza.
Kleinere wielen

Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
-
- Actief lid