Mexican flu griep
Het valt wel mee donderderdagmiddag begonnen dus in de avond even thuis op bed gelegen. Volgende dag voelde ik me redelijk goed dus weer aan het werk maar het je voelde het toch iets niet lekker zat geen koorts hoor. Zaterdagavond in de jacuzzi met groep vrienden is mijn vriendin niet lekker geworden die is naar bed gegaan niet vanuit gaan dat het al mexicaanse griep kon zijn pas maandag ben ik gaan hoesten en dinsdag griep gekregen opnieuw lichte griep met hoesten woensdag was de griep weer weg maar het hoesten niet tot vandaag is hoesten wel iets afgenomen.
Maar zoals ik gister ook het nieuws zag bij bekende sterren je kan heel ziek worden of licht ziek mijn vriendin is best wel ziek ik ben denk ik aan het uit zieken maar het kan 8 weken duren zoals anderen ook melden je wordt beter je wordt weer ziek en dat blijft zich herhalen.
Maar zoals ik gister ook het nieuws zag bij bekende sterren je kan heel ziek worden of licht ziek mijn vriendin is best wel ziek ik ben denk ik aan het uit zieken maar het kan 8 weken duren zoals anderen ook melden je wordt beter je wordt weer ziek en dat blijft zich herhalen.
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Ik sprak gisteren iemand en die was echt ziek. Ik dacht dat de griep wel meeviel qua zwaarte, maar had bij deze wel het idee alsof ik bij oma aan het bed stond de laatste paar dagen van haar leven
Dit duurde ook al een paar dagen en er was nog geen echt herstel.
Het kan dus wel serieus zijn...
Beterschap iig!
Toen je vriendin de jacuzzi uitging, heb je toen geen andere dingen uitgespookt met je vrienden, dat wil ook wel eens wat narigheid opleveren

Het kan dus wel serieus zijn...
Beterschap iig!
Toen je vriendin de jacuzzi uitging, heb je toen geen andere dingen uitgespookt met je vrienden, dat wil ook wel eens wat narigheid opleveren

Je kijkt te snel, ik kan niet harder!