Te Koop: Rollbar & banden

Verkoop van onderdelen (Velgen, Winterdak etc.).
Oblivion
Mega lid

Te Koop: Rollbar & banden

Bericht door Oblivion »

Ik heb nog een aantal onderdelen die de deur uit mogen. (appart verkrijgbaar)

Opel Speedster rollbar / VX200 rollbar
Het gaat om een licht beschadigde rollbar die perfect gebruikt kan worden als reserveonderdeel voor op het circuit. (excl gordels en bevestigings mechanisme)
Prijs: 500 euro. (nieuwprijs 1800 euro)

Afbeelding

Schade net boven deurslot (kleine indeuking)
Afbeelding

Velgen & banden
Ik heb tevens 5 velgen/banden in de aanbieding. Waarvan 2 beschadigd zijn maar perfect hersteld kunnen worden. Ikzelf ben overgegaan op zwarte velgen.
Het zijn 4 velgen/banden van bridgestone (compleet set) en 1 extra van potenza (voorste).
Meeneem prijs voor allen: 550 euro.

Afbeelding

Steenschade bovenaan de velg.
Afbeelding

Schade door inslag bij 2de velg
Afbeelding
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

Verlaagd in prijs!
Rollbar: 300 euro
Banden: 400 euro
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

Banden doe ik nu weg voor 300 euro, rollbar 200 euro.
kzentekik_et
Actief lid

Bericht door kzentekik_et »

Hoeveel profiel hebben de banden nog over ? (voor/achter)
vauxhall
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door vauxhall »

waarmee ga je naar de keuring als je originele velgen verkocht zijn?
jaydee
Mega lid

Re: Te Koop: Rollbar & banden

Bericht door jaydee »

Oblivion schreef: Het gaat om een licht beschadigde rollbar die perfect gebruikt kan worden als reserveonderdeel voor op het circuit.
:shock:

Dus juist op een circuit - waar de kans dat de rolbeugel nodig is vele malen groter is dan bij normaal gebruik op de weg - moet volgens jou dit beschadigde ding wel voldoen? Dan had je je de moeite ook wel kunnen besparen om een nieuwe op je eigen Speedster te schroeven :evil:

Misschien dat de oudijzerboer je er een tientje voor geven wil :?
Jägertee
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

vauxhall schreef:waarmee ga je naar de keuring als je originele velgen verkocht zijn?
Ik ga mijn kans wagen met de 16 inch velgen. Als het niet lukt moet ik nieuwe 17 inch velgen halen. Ze zijn me nooit bevallen dus ik wil liever geen geld uitgeven aan herstelling.
jaydee schreef: Dus juist op een circuit - waar de kans dat de rolbeugel nodig is vele malen groter is dan bij normaal gebruik op de weg - moet volgens jou dit beschadigde ding wel voldoen? Dan had je je de moeite ook wel kunnen besparen om een nieuwe op je eigen Speedster te schroeven :evil:
Dat is helemaal niet beledigend bedoeld doormij ofzo, ik dacht "misschien dat ik er nog iemand gelukkig mee kan maken?" Ik vind het gewoon zonde dat hij hier ligt te slijten zonder dat ik er vermelding van maak op het forum.

Ik ken niets van rally of circuit gebruik, welke onderdelen worden gerecupereerd of op welke manieren het nog van pas zou komen. De speedster is mijn eerste auto en ik ben helaas onwetend op het gebied van auto's. De rollbar ook amper geraakt dus ik weet niet in hoeverre zoiets schadelijk kan zijn voor de gebruiker. Ik vond toevallig een andere rollbar (niet eens naar gezocht) dus ik dacht "laat ik die dan ook maar vervangen aangezien er een deukje in zit". Daarom dat ik ook duidelijk vermeld in bovenstaande post dat het om een beschadigde gaat. Ik ben absoluut niet iemand die op bedrog uit is of zo. Ik wil liever openlijk vermelden dat ik hier 1 heb liggen dan dat ik dit moet verbergen. Mogelijk aan de juiste vriendelijke mensen dat ik hem zelfs gratis zou aanbieden. Maar helaas kan ik met mijn zeer beperkt minimum loon elke eurocent gebruiken, zeker wetende dat hij nieuw bij Opel 1800 euro kost. Sorry dat ik hier dan toch een poging om waag om er iets voor te krijgen.

Mocht ik mijn speedster ooit verkopen (wat niet zal plaatsvinden) zou ik elke post en foto van het chassis laten zien. (heb ik tot op heden ook gedaan in "nieuw volk" topic. Ik wil alleen eerlijk zijn tegenover andere speedster gebruikers. Uiteindelijk heeft dit forum een zeer grote meerwaarde voor me, dankzij jullie allen heb ik vele onderdelen gevonden die ik nodig had tegen een maatschappelijke prijs. Zonder jullie allen had ik mijn droom (het opknappen van mijn beschadigde speedster) nooit kunnen waarmaken

Vooral vauxhall verdiend mijn welverdiende respect voor wat hij voor me heeft gedaan.
speedokus
Contacteer:

Bericht door speedokus »

Oblivion schreef:
vauxhall schreef:waarmee ga je naar de keuring als je originele velgen verkocht zijn?
Ik ga mijn kans wagen met de 16 inch velgen. Als het niet lukt moet ik nieuwe 17 inch velgen halen. Ze zijn me nooit bevallen dus ik wil liever geen geld uitgeven aan herstelling.
jaydee schreef: Dus juist op een circuit - waar de kans dat de rolbeugel nodig is vele malen groter is dan bij normaal gebruik op de weg - moet volgens jou dit beschadigde ding wel voldoen? Dan had je je de moeite ook wel kunnen besparen om een nieuwe op je eigen Speedster te schroeven :evil:
Dat is helemaal niet beledigend bedoeld doormij ofzo, ik dacht "misschien dat ik er nog iemand gelukkig mee kan maken?" Ik vind het gewoon zonde dat hij hier ligt te slijten zonder dat ik er vermelding van maak op het forum.

Ik ken niets van rally of circuit gebruik, welke onderdelen worden gerecupereerd of op welke manieren het nog van pas zou komen. De speedster is mijn eerste auto en ik ben helaas onwetend op het gebied van auto's. De rollbar ook amper geraakt dus ik weet niet in hoeverre zoiets schadelijk kan zijn voor de gebruiker. Ik vond toevallig een andere rollbar (niet eens naar gezocht) dus ik dacht "laat ik die dan ook maar vervangen aangezien er een deukje in zit". Daarom dat ik ook duidelijk vermeld in bovenstaande post dat het om een beschadigde gaat. Ik ben absoluut niet iemand die op bedrog uit is of zo. Ik wil liever openlijk vermelden dat ik hier 1 heb liggen dan dat ik dit moet verbergen. Mogelijk aan de juiste vriendelijke mensen dat ik hem zelfs gratis zou aanbieden. Maar helaas kan ik met mijn zeer beperkt minimum loon elke eurocent gebruiken, zeker wetende dat hij nieuw bij Opel 1800 euro kost. Sorry dat ik hier dan toch een poging om waag om er iets voor te krijgen.

Mocht ik mijn speedster ooit verkopen (wat niet zal plaatsvinden) zou ik elke post en foto van het chassis laten zien. (heb ik tot op heden ook gedaan in "nieuw volk" topic. Ik wil alleen eerlijk zijn tegenover andere speedster gebruikers. Uiteindelijk heeft dit forum een zeer grote meerwaarde voor me, dankzij jullie allen heb ik vele onderdelen gevonden die ik nodig had tegen een maatschappelijke prijs. Zonder jullie allen had ik mijn droom (het opknappen van mijn beschadigde speedster) nooit kunnen waarmaken

Vooral vauxhall verdiend mijn welverdiende respect voor wat hij voor me heeft gedaan.
REspect :thumbup:
wrap your ass in fiberglass.
Afbeelding
Pw
Mega lid

Bericht door Pw »

speedokus schreef:
Oblivion schreef:

REspect :thumbup:

Ik sluit me aan : :thumbsup: !!
En: geef Obli groot gelijk!
Als je een Euro op de grond ziet liggen raap je hem toch ook op?! Waarom dan niet proberen op deze manier nog iets over te houden aan de grote voorjaars-schoonmaak?! :)
Nr.0672
vauxhall

Bericht door vauxhall »

heb die rolbeugel gezien, is niks functioneel mis
enkel optisch
maar na inbouw zie je er niets meer van :wink:
jaydee
Mega lid

Bericht door jaydee »

Tuurlijk jongens :roll:

Als er een deuk in de rolbeugel zit zal hij eerder knikken als hij de auto moet opvangen bij een koprol. Ik zeg niet dat dat gebeurt, ik zeg niet dat dat zal gebeuren, ik zeg niet dat oblivion hem niet mag verkopen, ik vind het alleen bijzonder kortzichtig dat er gezegd wordt dat dit beschadigde ding juist voor het gebruik op een circuit perfect zou zijn...
Jägertee
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

Soit, evengoede speedstervrienden. Om het dan samen te vatten naar een meer geschiktere uitspraak: ik heb een rollbar te koop die licht beschadigd is. Het kan nuttig zijn ter vervanging maar ik kan geen zekerheid op goede bescherming geven.
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

Banden nu 200 euro.
Speedster 75
Menster
Lid

Bericht door Menster »

Dat is niet duur, je banden voor 200 euro en de speedster zelf voor 75.... Geen geld :D :D [/list]
Life is not how many breaths you take, but about the times that take your breath away.... driving a Speedster or Lotus Elise
Pw
Mega lid

Bericht door Pw »

Speedster verkocht aan mij!!

Neem ik je banden ook wel mee,zal zo even 275,- overmaken.
Wil je Franken of Euro's?!?! ;) :P
Nr.0672
Plaats reactie