Wat vinden jullie ervan, dat two-tone?
Er rijd in nederland ook een zwarte die wit gewrapped is, en dan de voor en achterklep en dak carbon gewrapped zijn, zoals die rode hierboven.sooike schreef: Two tone, nice, al lijkt het hier carbonlook folie.
André, waarom kijk je niet gewoon naar de reflectie van de stoplichten op je voorclam? Doe ik ook. Scheelt een hoop rare capriolen achter je stuur en een hoop ellende (lees langdurige pijn) als onverhoopt iemand bij je achterop knalt ...André R schreef:Vond zeker dat ie teveel zicht had door de voorruit. Ik moet nu al af en toe m'n kin op het stuur leggen om het verkeerslicht te zien.
Hoi Stephan,SteV6 schreef:André, waarom kijk je niet gewoon naar de reflectie van de stoplichten op je voorclam? Doe ik ook. Scheelt een hoop rare capriolen achter je stuur en een hoop ellende (lees langdurige pijn) als onverhoopt iemand bij je achterop knalt ...
De achterspoiler zwart is inderdaad origineel zwart.André R schreef:Ziet er netjes uit dat dak Smiley. Zou er idd ook niet teveel zwart meer tegenaan gooien geloof ik. Achterspoilertje misschien nog?