Gezocht Speedster/ Auto gevonden

Je auto te koop aanbieden.
Leonspeed
Nieuw lid

Gezocht Speedster/ Auto gevonden

Bericht door Leonspeed »

Hallo ik zit al een tijd mee te lezen en ben inmiddels helemaal gek gemaakt over de Speedster door al jullie enthousiaste verhalen.

Nou ben ik me aan het orienteren op de 2e hands markt voor een 2.2, een turbo zie ik nauwelijks te koop. Voorkeur voor een originele auto zonder (of nauwelijks) met tuning. Ik heb op autotrack een blauwe zien staan in in Haren (bij Groningen) bij de Opel dealer

2e dingen vallen me op aan deze auto, extreem hoge prijs en dat de Opeldealer (directeur) de 1e eigenaar is.

Kunnen jullie me advies geven wat deze auto waard is (en natuurlijk de historie) en welliicht weten jullie een andere te koop (voor een normale prijs :D )

ALvast super bedankt voor jullie advies :D

Leon
Laatst gewijzigd door Leonspeed op 16 feb 2010 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Op zoek naar een Speedster
Smiley
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Smiley »

Welkom hier!

Gaat het je om een met garantie, dus van een garage, of mag het ook particulier?
Origineel kenteken, of is import ook goed?
(in die 5 jaar zijn er een kleine 200 NA's op kenteken gezet hier in NL.
Er zijn er 7996 gemaakt)
Particulier lopen de 2.2's gemiddeld tussen de 17 en 20k.
Garages vragen meestal 19 tot 22k.
Die erboven hebben meestal extreem weining kiometers, of hebben tuning gehad.

Als je op gaspedaal.nl de speedster zoekt, heb je de meesten wel te pakken.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Leonspeed
Nieuw lid

Bericht door Leonspeed »

Bedankt voor je snelle reactie, ik ben op zoek naar een echte auto, schadevrij (ook in het verleden) en wil hier dan ook best iets meer voor betalen...

Ik ken mezelf, het moet goed zijn technisch en optisch.

Kent iemand de auto van Van der Molen (Opel dealer) of weet iemand een auto (voorkeur met garantie) te koop (welke voldoet aan mijn wensen)

Leon
Smiley

Bericht door Smiley »

Ik denk dat je met deze een van de laatste schowroomvullers te pakken hebt.
6 jaar zo goed als stilstaan zal niet best zijn voor de banden en de rubbers, maar je hebt er 3 maaden garantie bij.
Om 110% zeker te weten dat er niks mee gebeurd is, vragen of je hem na mag laten kijken bij van sten of vd kooij (ivm chassis, en je wens voor een 100% schadevrije auto)
Als de prijs dan geen showstopper is (denk dat je hem voor 24 wel mee mag nemen, en probeer nieuwe banden te bedingen) dan gewoon doen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Manta79
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Manta79 »

Bij Van de Molen in Groningen ooit de eerste Vectra C gekocht, was een showmodel van 4 maanden. We zijn er goed geholpen en geen gekke dingen.

Succes met je zoektocht en welkom hier !

Ries

p.s. ik vind op de auto die bij van der Molen staat de logo's achterop niet helemaal op de goede plek zitten, of heb ik het mis. Het zou een indicatie kunnen zijn van een klappertje achterop.
"A je to !" #0047
Smiley

Bericht door Smiley »

Je hebt gelijk ries, ook het speedster logo zit iets te laag.
Richard
Mega lid

Bericht door Richard »

Dit zou wel eens de Speedster kunnen zijn die ooit water gezien heeft.
Er is een Speedster gerepareerd in deze kleurstelling en het kenteken komt volgens mij overeen.
Richard
Mega lid

Bericht door Richard »

Denk bijna zeker te weten dat ik het bij het rechte eind heb zie:

http://www.speedsterclub.nl/phpBB2/view ... hade+water

2001 kenteken!
Tenaamgesteld voor de eerste keer in 2003 daardoor 2003 auto.
Aangeboden met schade 7000km op de teller.
Nu laatste tenaamstelling 2006 en ook laatste apk dateert van 2006 dus het verhaal van de directeur klopt niet!
Deze auto zou nog nooit verkocht geweest zijn, maar heeft wel een verleden!
Leonspeed
Nieuw lid

Bericht door Leonspeed »

Wat een hoeveelheid informatie zeg, ik heb vanmorgen nog contact gehad over deze auto met Van der Molen. Zij geven de garantie en zetten op papier dat er nooit schade op geweest is.

Zowieso laat ik de auto keuren vooraf, ik ga zeker geen risico lopen.

Hoe kan ik bevestigd zien dat het kenteken overeen komt met de waterschade auto?

Ik ben zelf redelijk thuis in auto´s, op welke manier kan ik snel zien of de schadehistorie klopt?

Nogmaals dank voor alle info, zijn er nog goede alternatieven in plaats van deze Speedster.

Leon
Richard
Mega lid

Bericht door Richard »

Volgens mij is de blauwe schade speedster door een man uit brabant gerepareerd (cor sapens ofzo iets).

Wellicht dat iemand van hier het kenteken kent en er het juiste verhaal bij heeft.
Richard
Mega lid

Bericht door Richard »

Manta79
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Manta79 »

Richard schreef:Volgens mij is de blauwe schade speedster door een man uit brabant gerepareerd (cor sapens ofzo iets).

Wellicht dat iemand van hier het kenteken kent en er het juiste verhaal bij heeft.
Volgens mij heeft/had Corn een Duitser met schade, die heeft inderdaad nu de (fout: europa blauw) moet zijn: Coral Blue/Chagall Blue kleur en nog geen nl kenteken ?
Laatst gewijzigd door Manta79 op 15 dec 2009 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
"A je to !" #0047
speedstermr2
Lid
Contacteer:

blauwe

Bericht door speedstermr2 »

Hoi,

Dit is volgens mij de auto die bitterkoekje had willen kopen, ze had 3 uur gereden om hem op te halen en ze waren het overschrijvingsbewijs kwijt. :shock: ze kon toen weer naar huis zonder speedster. Dit was vorig jaar juli. Het kenteken komt niet overeen met de water schade auto. Kijk maar op de zoekfunctie van bitterkoekje en kijk dan bij even voorstellen 'bitterkoekje'. Gr Monique
Richard
Mega lid

Bericht door Richard »

Dat was volgens mij een zilvere Speedster die Bitterkoekje wilde kopen!
speedstermr2
Lid
Contacteer:

blauwe

Bericht door speedstermr2 »

Nee hoor ze had alle kleuren in gedachte al gekocht en na de blauwe had ze inderdaad een zilveren willen kopen uit Belgie maar ze heeft deze nooit opgehaald. Kijk maar op de zoekfunctie bij 8. Gr
Gesloten