Dag iedereen.
Voor te beginnen doe ik mijn beste speedsterwensen aan jullie
Ieman ervaring met dergelijke pulley op een 2.2. ?
Is het de moeite om te plaatsen?
De firma Allecotec verkoopt ze. Vocky op het Z22se forum heeft/had deze geplaatst en was er toch positief over.
grtz
Lijkt me niet dat je hier iets van gaat merken, maar aangezien deze poelie ook een harmonic balancer voor de krukas is zou ik 'm lekker standaard laten.
Er zijn effectievere mods...
Niemand ervaring erbij
Ik dacht dat sommige turbo s op het forum dergelijke geplaatst hadden?
Wat knn de problemen zijn EN zijn er al problemen geweest erbij?
Op andere forums ben ik toch nog geen problemen tegen gekomen ervan...
grtz
Ik heb er nog geen ervaring mee, maar dat gaat nog komen. Heb net de betaling gedaan voor de underdrive pulley en light flywheel van de groupbuy op het vx forum.
Kilo'tje of 6 gaat er dus weer van de badkuip af En hopelijk tonnen gasrespons erbij
Ik heb die van mij nog niet gemonteerd. Ik denk eelijk gezegd ook dat ik een andere leverancier/fabrikant heb.
De diameter is iets kleiner dan de originele. Dat is op zich prima, de dynamo hoeft volgens mij ook niet zo hard te draaien. Er zitten tenslotte minder electra verbruikers op als bij een Zafira.
Eigenlijk wil ik ook van die spanner af. Er zal dan een spanmogelijkheid op de dynamo gemaakt moeten worden. Tevens moet je rekening houden met regelmatig riemspanning controleren.
Hou rekening wanneer je een full aluminium pulley aanschaft, dat er een grote kans is dat het gedeelte waar de oliekeerring zit snel weg kan slijten door stof en vuil met lekkage als gevolg. Alu is als metaal zachter en slijt eerder weg.
Na wat gegoogel ben ik tot de conclusie gekomen dat het een MRZ underdrive pulley wordt. Deze is tot 3 keer lichter en hebben,zeggen ze als EENIGSTE de ANTI LEAK TECHNOLOGY.
Zo wordt het probleem wat Dominique aanhaalde opgelost.
Dutchmike: veel succes met de aankoop!
Nu ff bestellen en dan maar wachten...
grtz