ebc ultimax/umx
ebc ultimax/umx
Hebben mensen specifiek met deze remschijf ervaring? Ik ben voor waarschijnlijk toe aan nieuwe schijven maar begin te twijfelen aan de kwaliteit van de originele schijven. Ik lijk uit meerdere bronnen te vernemen dat deze wel eens beter kunnen zijn dan de standaard geboorde schijven.
Iemand persoonlijk ervaring met deze schijven?
ps: ja, het is een budget keuze, maar als ik niet zuinig op mijn remmen hoef te zijn, voel ik me ook niet bezwaard om ze flink te gebruiken
Iemand persoonlijk ervaring met deze schijven?
ps: ja, het is een budget keuze, maar als ik niet zuinig op mijn remmen hoef te zijn, voel ik me ook niet bezwaard om ze flink te gebruiken
Ruben,
ik heb zelf, na de montage van de turbo, deze ebc blackdash of ultimax bij yvo gekocht. De prijs was gunstig.
Ik ben er zeer tevreden over. In combinatie met de RS14 blokken remt het vele malen beter dan wat er standaard op zit.
Ook zijn ze voorzien van groeven.
Ook heb ik gekozen voor de blackdash omdat de schijf voorzien is van een zwarte coating. Alleen daar waar de remblokken het metaal raken verdwijnt de coating.
Het ziet er dus ook nog eens mooi uit.
zie ook: http://www.boltje.com/speedsterinfo.htm ... hokbrekers
ik heb zelf, na de montage van de turbo, deze ebc blackdash of ultimax bij yvo gekocht. De prijs was gunstig.
Ik ben er zeer tevreden over. In combinatie met de RS14 blokken remt het vele malen beter dan wat er standaard op zit.
Ook zijn ze voorzien van groeven.
Ook heb ik gekozen voor de blackdash omdat de schijf voorzien is van een zwarte coating. Alleen daar waar de remblokken het metaal raken verdwijnt de coating.
Het ziet er dus ook nog eens mooi uit.
zie ook: http://www.boltje.com/speedsterinfo.htm ... hokbrekers
Mooie link!
Michel
Alleen Gaz en Nitron vergelijkbaar noemen kan ik niet volgen.Ook vanuit engeland GAZ-schokbrekers besteld. Gisteren in een speedster gereden welke voorzien was van de pagid RS14 remblokken en Nitron schokbrekers. Wat een geweldige ervaring. De remmen zijn niet meer te vergelijken met de standaard remmen. De GAZ schokbrekers moeten ook vergelijkbaar zijn met de Nitrons straatversie. Verlaging vanaf 25mm en instelbare demping.
Michel