Kentekens onleesbaar maken.
Kentekens onleesbaar maken.
Zag ik dat de kentekenplaten op de foto´s onleesbaar zijn gemaakt.
O.a. bij de foto´s van de Prodrive.
Kan me voorstellen dat dit o.a. verzekeringstechnisch kan zijn of gewoon zodat anderen het niet op kunnen vragen bij de RDW en aldoende achter de verblijfplaats van de Speedster kunnen komen.
Kon het niet laten deze foto´s wat extra aandacht te geven...
Zie hier het resultaat.
Mogelijk om bij foto´s op nat wegdek en/of andere spiegelende objecten hiermee bij het wegwerken rekening te houden.
Zomaar een TIP.
O.a. bij de foto´s van de Prodrive.
Kan me voorstellen dat dit o.a. verzekeringstechnisch kan zijn of gewoon zodat anderen het niet op kunnen vragen bij de RDW en aldoende achter de verblijfplaats van de Speedster kunnen komen.
Kon het niet laten deze foto´s wat extra aandacht te geven...
Zie hier het resultaat.
Mogelijk om bij foto´s op nat wegdek en/of andere spiegelende objecten hiermee bij het wegwerken rekening te houden.
Zomaar een TIP.
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Het heeft in ieder geval niets te maken met de verzekering voor die dag. De eigen verzekering zal die dag op het circuit niet dekken en daarom heeft Prodrive een aparte verzekering per auto voor de dag.O.a. bij de foto´s van de Prodrive.
Kan me voorstellen dat dit o.a. verzekeringstechnisch kan zijn
Ik denk dat een verzekeringsmaatschappij blij is wanneer iemand zijn auto goed onder controle heeft dus dat ze een rijvaardigheidstraining alleen maar positief is.
Lotus Elise S2
- Piet
- Giga lid Carbon
Ik begrijp niet wat je bedoelt SteV6, ik gebruik de remmen bijna niet
Wat betreft die foto's, in mijn haast helaas over het hoofd gezien. Bij dezen gecorrigeerd. Waarom ik de nummer platen afdek heeft meer te maken dat ik bepaalde personen het niet makkelijker wil maken dan nodig is om een bepaalde auto(type) te vinden. Wij zijn niet de enige die dit forum lezen.

Wat betreft die foto's, in mijn haast helaas over het hoofd gezien. Bij dezen gecorrigeerd. Waarom ik de nummer platen afdek heeft meer te maken dat ik bepaalde personen het niet makkelijker wil maken dan nodig is om een bepaalde auto(type) te vinden. Wij zijn niet de enige die dit forum lezen.