ik heb mijn remslangen laten vervangen door RVS examplaren vorige week.
Dit is bij de dealer gebeurd, inclusief het hele circus van voorste remklauwen los bij ontluchten en Tech2 eraan, proefrit door garage, dus zou in principe goed moeten zijn, maar...
toen ik bij de garage wegreed dacht ik al direct te merken dat ik mijn rempedaal verder in moest trappen, voordat ik daadwerkelijk ging tegendruk kreeg / begon te remmen.
Normaal gaat dat zo van nature en nu zat ik erop te letten, omdat ik iets verwachtte van die nieuwe remslangen, daarom dacht ik dat het wel een psychologisch zou zijn en er niks aan de hand was.
Ik heb nu een 500 km gereden en betrap mezelf er nog steeds op dat ik steeds het gevoel heb, dat ik het pedaal te ver in moet trappen voordat de auto remt.

Voordat ik contact opneem met de garage (want ik ben er de hele tijd bij geweest en de handelingen zagen er allemaal perfect uit) wil ik eens kijken hoe dat bij jullie Speedster collega's is die ook een standaard remklauwen en hoofdremcylinder hebben..
Ik heb een plaatje bijgevoegd van hoe ik heb gemeten en moet dan (bij draaiende motor gemeten uiteraard) het rempedaal 5 centimeter intrappen voordat ik behoorlijk weerstand heb.
Ik zou het waarderen als een paar anderen dit ook eens zouden willen checken.. Op die manier kan ik met meer zekerheid zeggen of ik spoken zie of het toch goed voel..

Alvast bedankt,
The Duke