Voor de mensen die het interessant vinden, afgelopen weekend met Peter samen nog een test gedaan op mijn speedster van de dutycycle van de injectoren. Informatie heb ik even hier samen gevat:
http://www.verboom.net/blog/index_nl.ht ... 20100822.0
Kortom, het lijkt via een andere weg weer een bevestiging te zijn dat we qua vermogen niet ver van de 200pk afzitten.
Mark
Injector dutycycle
Injector dutycycle
C30-94@0.55bar
Co'tje zei:
Lijkt me niet duur en is sowieso een leuk dagje.
Ik weet dat er een paar jaar terug ook een Speedster bij was..
Gr,
The Duke
Hier gaan diverse kenissen van me jaarlijks naar toe: http://www.opel-forum.nl/viewthread.php ... pid1597069Kan er niet ergens een dynojet meting worden geregeld voor niet teveel geld? Ben wel benieuwd wat die voor winst aangeeft. En of er verschil is met een rollende meting.
Lijkt me niet duur en is sowieso een leuk dagje.
Ik weet dat er een paar jaar terug ook een Speedster bij was..
Gr,
The Duke
The bullshit stops when the light drops
Gevonden: http://www.opel-forum.nl/viewthread.php ... pid1283057 zie de foto's..Ik weet dat er een paar jaar terug ook een Speedster bij was..
Gr,
The Duke
The bullshit stops when the light drops
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2473
- Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
- Locatie: Twente
Ik ben wel eens met JDengineering bezig geweest omdat ze daar ervaring hebben met het "zekeren" van Lightweights maar omdat het ophangingveilig vastzetten met de spanbanden relatief veel tijd kost zit de prijs ergens tussen de € 70,- en € 100,- per auto ...Co'tje schreef:Kan er niet ergens een dynojet meting worden geregeld voor niet teveel geld? Ben wel benieuwd wat die voor winst aangeeft. En of er verschil is met een rollende meting.
SteV6
S4 Avant