Ach, dacht ik. Ik kan mijn zoektocht en overwegingen hier natuurlijk gewoon delen en er leuk over babbelen. Thuis met de vrouw lukt dat toch niet

Ik zag dat er wel meer forumleden zijn die op het forum starten zonder Speedster.
Anyway, wie ben ik dan. Ik ben Bart-Hein Molenkamp en wordt over 5 dgn 41 jaar. Haal ik dan de gemiddelde leeftijd van dit forum zwaar omhoog of pas ik er mooi tussen

Zoals gezegd een vrouw en 3 kids. Die gaan niet echt in de Speedster passen met zijn allen. Ik denk dat mijn vrouw er wellicht nooit in gaat (mee)rijden.........misschien ook wel verstandig

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niets met Opel heb totdat ik de Speedster 3 wkn geleden als alternatief voor een Lotus Elise tegen kwam.
Ik ben me momenteel aan het orienteren op een andere 2e auto die (nog) meer fun biedt dan mijn huidige. Porsche en Lotus zijn financieel te hoog gegrepen en opeens kwam de Speedster in beeld. Nooit geweten dat deze auto bestaat (sorry hoor

Ik had ook een Lotus Elise op het oog maar die is spontaan van de lijst verdwenen toen ik de Speedster ontdekte.
Afgelopen zaterdag heb ik de Speedster ervaren bij een proefrit bij Opel Vermeulen in Molenschot. Auto staat daar sinds mei dit jaar te koop en blijkt te komen van Opel dealer in Naarden. Kent iemand de auto, zie link website

En wat een ervaring was dat. Wat een geweldige auto. Alles wat er aan positieve zaken over beschreven is, klopt helemaal. Mijn ervaring met een auto met middenmotor waren 30 min. in Pors Cayenne. Dit is toch heel wat anders. Ik was meteen verkocht (figuurlijk). Ook de praktische zaken als nemen van drempels, openen dak, rustig rijden vielen boven verwachting mee.
Dus meteen kopen zou je dan zeggen..............maar ik had tegen mezelf gezegd dat niet meer te doen. Gewoon nog even rustig bij andere garages kijken en na een nachtje slapen als de sensatie wat is weggeëbd, kijken hoe enthousiast ik dan ben

Nu 5 dgn later is het enthousiasme er nog steeds. Ik zal ergens de komende weken nog eens gaan kijken bij Speedster die te koop staat bij Autocentrale in Uitgeest. Dit is een groene die daar al 1,5 staat en komt van een Opel dealer uit Leiden e.o. (toevallig ook hier bekend of?). Dan zien we wel weer verder. Ik heb geen haast........
Zo dat even ter intro van mezelf. Het vervolg van wel/niet aanschaf Speedster zal ik met jullie delen (als dat op prijs gesteld wordt