Binnenkort moet ik naar de (Belgische) keuring en en mijn ruitenwisser begint wat waterstrepen te trekken als het regent, dus ik vervang die best voor ik naar de keuring ga.
Nu had ik de opel dealer gemaild met de vraag of er een ruitenwisser voor de opel speedster zomaar te verkrijgen is in de handel of dat die speciaal besteld moet worden.
Ik had hem ook mijn speedster serienummer meegegeven want ik las ergens dat speedsters boven serienummer 1000 een ander type ruitenwisser hebben.
Ik had vrij vlug terug antwoord van de Opel dealer, mijn specifieke vraag werd genegeerd maar er werd me wel medegedeeld dat ze mijn chasissnummer moeten hebben en dat het iets van +/ 60 euro ging kosten.
Ik geloof dat ik ergens las dat het eerder 100 euro kost voor een ruitenwisser, maarja het hangt misschien af bij welke dealer je gaat en in Belgie kan het misschien iets goedkoper zijn.
Wat is jullie ervaring? Gelijk de ruitenwisser bestellen bij de Opel dealer?
Ruitenwisser vervangen
Zie dit topic: http://www.speedsterclub.nl/phpBB2/view ... highlight=
Ik heb die van de Elise shop gekocht. Zéér degelijk materiaal en naar mijn gevoel beter/mooier dan de oorspronkelijke ruitenwisser. Bij Opel kwam ik op zo'n 100 euro uit. Dat heb ik dus laten varen.
Ik heb die van de Elise shop gekocht. Zéér degelijk materiaal en naar mijn gevoel beter/mooier dan de oorspronkelijke ruitenwisser. Bij Opel kwam ik op zo'n 100 euro uit. Dat heb ik dus laten varen.