autogespot shoot

Algemene zaken omtrent onze auto.
Smiley
Groot Speedster Commandeur

autogespot shoot

Bericht door Smiley »

Zondag aanstaande een shoot met die jongens van mijn spot in de buurt van breda.
http://www.autogespot.com/nl/viewimages ... 2010141839

Iemand zin om aan te haken uit de buurt?
(ik heb nog geen aanvangstijd)

Weet niet of het op de website komt, maar ik hou wel van wat nette kiekjes van mijn speedster.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Herman
Mega lid in de orde van gouden nietje

Re: autogespot shoot

Bericht door Herman »

Deleted
2017 target: Spexige 550+pk/840kg, Europa SE 329+pk/995kg
Smiley

Re: autogespot shoot

Bericht door Smiley »

Herman schreef:Kunnen jullie naar Soest komen zondag?
Of de Soest-meeting verplaatsen naar omgeving Breda?
Zijn 3 wat jongere types, dus fietswerk :wink: en niet in de speedster te laden.
Ik vetrek zo naar abbeville, dus heb niet veel tijd meer om iets op te zetten. (ik had het ook eerder moeten plaatsen)
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Blitz

Bericht door Blitz »

jammer genoeg geen tijd :(
die jongens die mij gespot hebben, vroegen ook om eens zoveel mogeljik speedsters en andere sportauto's te verzamelen, maar dat ga ik in het voorjaar eens regelen als het mooi weer is. zou in Meer te doen zijn (vlak bij Breda, net over de grens) er is daar een industrieterrein waar je heel mooie foto's kan nemen, grote parking en een truckstop met een restaurant waar je heel lekker kan eten, mss een leuke m&g met groepsfoto's voor iedereen van de Speedsterclub?
12Esc
Mega lid

Bericht door 12Esc »

Hoi Blitz,

Mocht die meeting in Meer er komen, hoor ik het ook graag. Lijkt me leuk weer eens met wat Speedster rijders af te spreken.
(ik hoop wel dat mijn TVR dan weer rijdt, staat nu al meer dan 5! maanden in de garage, wachtend op onderdelen voor motorrevisie... Ik verlang terug naar de betrouwbaarheid van de Opel).

Gr.
Maurice.
Smiley

Bericht door Smiley »

12Esc schreef:wachtend op onderdelen voor motorrevisie...
Die liggen nergens op de plank? Maatwerk?
12Esc
Mega lid

Bericht door 12Esc »

Tja, er waren meerdere opties. Ik heb gekozen voor een compleet nieuwe kop waarin enkele zwakke punten zijn opgelost (en met meer vermogen). Daar bleek net een nieuwe versie van in de maak te zijn, en die loopt vertraging op... Momenteel wachten we geloof ik op de nokkenas.
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

12Esc schreef:Hoi Blitz,

Mocht die meeting in Meer er komen, hoor ik het ook graag. Lijkt me leuk weer eens met wat Speedster rijders af te spreken.
(ik hoop wel dat mijn TVR dan weer rijdt, staat nu al meer dan 5! maanden in de garage, wachtend op onderdelen voor motorrevisie... Ik verlang terug naar de betrouwbaarheid van de Opel).

Gr.
Maurice.
Troost je Maurice. 2010 heeft me 2 ritjes gegeven in de Caterham. In mijn geval wordt het hele blok opnieuw opgebouwd, incl. nieuwe ecu, etc... :bash:
Caterham => Britse degelijkheid...
jaydee
Mega lid

Bericht door jaydee »

allen schreef:
Troost je Maurice. 2010 heeft me 2 ritjes gegeven in de Caterham. In mijn geval wordt het hele blok opnieuw opgebouwd, incl. nieuwe ecu, etc... :bash:
Waarom niet een heel ander blok, Allen? (of mag ik dat niet vragen?)
Jägertee
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Dat mag je gerust vragen. Bij een tweedehands k-series weet je nog niet wat je koopt en ga je aan de Duratec, moet het chassis iets aangepast worden, nieuwe uitlaatlijn, nieuwe kabelboom, etc.. Daar ben ik natuurlijk niet vies van, zij het niet dat ik rond dezelfde tijd iemand ten huwelijk had gevraagd. :shock:
Arno
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Contacteer:

Bericht door Arno »

allen schreef:zij het niet dat ik rond dezelfde tijd iemand ten huwelijk had gevraagd. :shock:
Kijk, en daar bega je de grootse fout qua budget gezien!

:jump:

Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..
Super7

Bericht door Super7 »

Ik kan wellicht wel komen, helaas ligt nog wel m'n onderspoilertje eronder uit na onze trip richting EPMA....

Hoe laat is 't?

Of is een ABT GTI VI ook welkom??
12Esc
Mega lid

Bericht door 12Esc »

allen schreef:Dat mag je gerust vragen. Bij een tweedehands k-series weet je nog niet wat je koopt en ga je aan de Duratec, moet het chassis iets aangepast worden, nieuwe uitlaatlijn, nieuwe kabelboom, etc.. Daar ben ik natuurlijk niet vies van, zij het niet dat ik rond dezelfde tijd iemand ten huwelijk had gevraagd. :shock:
Tja, fijn die Engelse auto's. En bij mij ook gecombineerde kosten: net na de conclusie dat de motor gereviseerd moest worden bleek er een kindje op komst... Blij dat ik de auto al in mijn bezit heb, was er anders misschien niet meer van gekomen.
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Maurice, ik heb Lewinsky even te koop willen zetten, maar ze vond dat niet nodig. "Een man heeft een hobby nodig," waren haar woorden. En in dat opzicht gezien Arno, was het een superbeslissing van me. :lol:

Maurice iig vast gefeliciteerd. 8)

Voor alle anderen: leer er maar mee leven. Zolang ik hier op het forum rondstruin, zal alles vroeg of vroeger off topic gaan. :twisted:
paul

Bericht door paul »

bleek er een kindje op komst
Blij dat ik de auto al in mijn bezit heb
Hopelijk toch ook een beetje blij dat er een kindje op komst is :o

In ieder geval gefeliciteerd :thumbsup:

Groeten,

Paul.
Cars are fun and without fun, life is nothing.
Plaats reactie