autogespot shoot
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
autogespot shoot
Zondag aanstaande een shoot met die jongens van mijn spot in de buurt van breda.
http://www.autogespot.com/nl/viewimages ... 2010141839
Iemand zin om aan te haken uit de buurt?
(ik heb nog geen aanvangstijd)
Weet niet of het op de website komt, maar ik hou wel van wat nette kiekjes van mijn speedster.
http://www.autogespot.com/nl/viewimages ... 2010141839
Iemand zin om aan te haken uit de buurt?
(ik heb nog geen aanvangstijd)
Weet niet of het op de website komt, maar ik hou wel van wat nette kiekjes van mijn speedster.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Re: autogespot shoot
Zijn 3 wat jongere types, dus fietswerkHerman schreef:Kunnen jullie naar Soest komen zondag?
Of de Soest-meeting verplaatsen naar omgeving Breda?

Ik vetrek zo naar abbeville, dus heb niet veel tijd meer om iets op te zetten. (ik had het ook eerder moeten plaatsen)
Het leven is geen sprookje.
jammer genoeg geen tijd 
die jongens die mij gespot hebben, vroegen ook om eens zoveel mogeljik speedsters en andere sportauto's te verzamelen, maar dat ga ik in het voorjaar eens regelen als het mooi weer is. zou in Meer te doen zijn (vlak bij Breda, net over de grens) er is daar een industrieterrein waar je heel mooie foto's kan nemen, grote parking en een truckstop met een restaurant waar je heel lekker kan eten, mss een leuke m&g met groepsfoto's voor iedereen van de Speedsterclub?

die jongens die mij gespot hebben, vroegen ook om eens zoveel mogeljik speedsters en andere sportauto's te verzamelen, maar dat ga ik in het voorjaar eens regelen als het mooi weer is. zou in Meer te doen zijn (vlak bij Breda, net over de grens) er is daar een industrieterrein waar je heel mooie foto's kan nemen, grote parking en een truckstop met een restaurant waar je heel lekker kan eten, mss een leuke m&g met groepsfoto's voor iedereen van de Speedsterclub?
Hoi Blitz,
Mocht die meeting in Meer er komen, hoor ik het ook graag. Lijkt me leuk weer eens met wat Speedster rijders af te spreken.
(ik hoop wel dat mijn TVR dan weer rijdt, staat nu al meer dan 5! maanden in de garage, wachtend op onderdelen voor motorrevisie... Ik verlang terug naar de betrouwbaarheid van de Opel).
Gr.
Maurice.
Mocht die meeting in Meer er komen, hoor ik het ook graag. Lijkt me leuk weer eens met wat Speedster rijders af te spreken.
(ik hoop wel dat mijn TVR dan weer rijdt, staat nu al meer dan 5! maanden in de garage, wachtend op onderdelen voor motorrevisie... Ik verlang terug naar de betrouwbaarheid van de Opel).
Gr.
Maurice.
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Troost je Maurice. 2010 heeft me 2 ritjes gegeven in de Caterham. In mijn geval wordt het hele blok opnieuw opgebouwd, incl. nieuwe ecu, etc...12Esc schreef:Hoi Blitz,
Gr.
Maurice.

Caterham => Britse degelijkheid...
- allen
- Contacteer:
Dat mag je gerust vragen. Bij een tweedehands k-series weet je nog niet wat je koopt en ga je aan de Duratec, moet het chassis iets aangepast worden, nieuwe uitlaatlijn, nieuwe kabelboom, etc.. Daar ben ik natuurlijk niet vies van, zij het niet dat ik rond dezelfde tijd iemand ten huwelijk had gevraagd. 

Tja, fijn die Engelse auto's. En bij mij ook gecombineerde kosten: net na de conclusie dat de motor gereviseerd moest worden bleek er een kindje op komst... Blij dat ik de auto al in mijn bezit heb, was er anders misschien niet meer van gekomen.allen schreef:Dat mag je gerust vragen. Bij een tweedehands k-series weet je nog niet wat je koopt en ga je aan de Duratec, moet het chassis iets aangepast worden, nieuwe uitlaatlijn, nieuwe kabelboom, etc.. Daar ben ik natuurlijk niet vies van, zij het niet dat ik rond dezelfde tijd iemand ten huwelijk had gevraagd.
- allen
- Contacteer:
Maurice, ik heb Lewinsky even te koop willen zetten, maar ze vond dat niet nodig. "Een man heeft een hobby nodig," waren haar woorden. En in dat opzicht gezien Arno, was het een superbeslissing van me.
Maurice iig vast gefeliciteerd.
Voor alle anderen: leer er maar mee leven. Zolang ik hier op het forum rondstruin, zal alles vroeg of vroeger off topic gaan.

Maurice iig vast gefeliciteerd.

Voor alle anderen: leer er maar mee leven. Zolang ik hier op het forum rondstruin, zal alles vroeg of vroeger off topic gaan.