Dit ziet er niet goed uit!!!!!
- hellspeedster
- Actief lid
Dit ziet er niet goed uit!!!!!
Als bij wonder en gelukkig zijn deze 2 Speedsterrijders er levend vanaf gekomen(als ik het Duits goed begrepen heb)
zie bijlage
http://www.merkur-online.de/lokales/vat ... 94233.html
zie bijlage
http://www.merkur-online.de/lokales/vat ... 94233.html
Laatst gewijzigd door hellspeedster op 09 nov 2010 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
EX-2.2 rijder nr : 945
EX-Turbo-rijder nr: 4440
EX-Turbo-rijder nr: 4440
- hellspeedster
- Actief lid
-
- Actief lid
Inderdaad, een van de twee klopt niet: of het toerental, of de snelheidsmeter. Van belang is ook in welke versnelling de auto stond, waarover geen bericht. Puur sensatie dus. En over de toedracht al helemaal niets.
Hoop inderdaad dat vader en dochter dit overleven; het is al een wonder dat zij levend uit dit wrak gehaald zijn. Wat mij trouwens wel opvalt na diverse ongevalsverslagen met Lotus/Speedster gelezen te hebben: de auto is veiliger dan je op het eerste gezicht denkt.
Maar natuurlijk: doe voorzichtig en ga niet over je grenzen (of die van de auto).
Groeten,
Nico
Hoop inderdaad dat vader en dochter dit overleven; het is al een wonder dat zij levend uit dit wrak gehaald zijn. Wat mij trouwens wel opvalt na diverse ongevalsverslagen met Lotus/Speedster gelezen te hebben: de auto is veiliger dan je op het eerste gezicht denkt.
Maar natuurlijk: doe voorzichtig en ga niet over je grenzen (of die van de auto).
Groeten,
Nico
Mijn zwarte engelen dus..
Speedster 2.2
Golf GTI
Speedster 2.2
Golf GTI
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Maar wel een 2.2 motor. Onderstel is zo te zien wel serieus onder handen genomen.
En toch kan je ook met 50 km/h en koprollen zulke schades te zien krijgen hoor. Misschien kan onze brandweerman StefanR daar nog iets over zeggen?
Wat mij overigens vaker opvalt is dat hoe zwaarder het wrak in elkaar zit hoe (relatief) beter de slachtoffers het er vanaf brengen. Dan is de botsenergie op gegaan aan vervorming en niet in fatale verwondingen.
SteV6
En toch kan je ook met 50 km/h en koprollen zulke schades te zien krijgen hoor. Misschien kan onze brandweerman StefanR daar nog iets over zeggen?
Wat mij overigens vaker opvalt is dat hoe zwaarder het wrak in elkaar zit hoe (relatief) beter de slachtoffers het er vanaf brengen. Dan is de botsenergie op gegaan aan vervorming en niet in fatale verwondingen.
SteV6
S4 Avant