Gran Turismo 5

Voor alles wat niet met de Speedster te maken heeft.
Oblivion
Mega lid

Gran Turismo 5

Bericht door Oblivion »

Afbeelding

Binnekort is het eindelijk zover. Na 6 jaar productie wordt Gran Turismo 5 eindelijk op de markt gebracht. Op 24 november welteverstaan.
Eindelijk gaan we met onze speedster de digitale wereld kunnen betreden in full HD aan 60fps. De nieuwe Carlist laat zien dat het menens is!

De prologue editie gaf al een goed beeld over hoe knap deze game was en zal gaan worden.
Lotus Evora Gran Turismo 5 prologue

Gran turismo 5:
Trailer 1
Trailer 2

Voor de echte liefhebbers is een Logitech G27 stuur een must. Hierdoor voel je de wegligging precies aan en zul je alles beter weten in te schatten.
De vorige delen waren al voorzien van speciale Speedster cups die ongetwijfeld weer van de partij zullen zijn. Deze waren vooral gekend omwille van hun hoge moeilijkheidsgraad. Wie is hier nog van plan om deze dijk van een game aan te schaffen? Ik kijk ernaar uit om met een aantal members de speedster op zijn volle vermogen uit te testen ;).
Sir_Bongiovi
Mega lid
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

misschien haal ik hem wel in huis. (zonder stuur)
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

Sir_Bongiovi
Mega lid
Contacteer:

Heb je de speedster al gekocht in GT5 Sander?

upload er anders eens een pic. van :P (Kheb het spel nog niet besteld)
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

Dit spel is gewoon HEMELS.
Gisteren alleen al 1000 km gereden. Spierpijn aan mijn linkervoet van het schakelen. De Lotus Elise is gigantisch moeilijk onder de knie te krijgen in vergelijking met al de rest. De Evora rijdt zalig. Met de Elise maak je voor het eerst kennis op de top gear test track en moeilijk dat dat is... zelfs na 20 retry's blijf ik nonstop uit de eerste bocht vliegen om de rest nog te kunnen bijhouden. Van grip totaal geen sprake, achterste breekt meteen uit. Helaas voor die modus mag ik mijn banden niet tijdelijk naar sliks wijzigen :(.

De speedster heb ik nog niet. Hij zit een beetje "verstoken in het spel". Die kan ik na enige tijd via een 2de hands verkoper op de kop tikken. Zodra ik hem heb zal ik er foto's van maken. Ik zal vanavond een paar foto's nemen van de Lotus Elise in close-up. Je gaat het verschil niet merken met echte foto's...

Hier mijn eerste zelfgemaakte foto van mijn pas verworven Lambo op een pleintje in Bern. Ziet er nog een beetje onrealistisch uit, in close up sta je verstomd van verbazing... (zal ik vanavond laten zien)
Afbeelding
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

Fancy foto die ik tegenkwam. Precies echt.
Afbeelding
Sir_Bongiovi
Mega lid
Contacteer:

Maserati

Damn, precies een echte foto met die weerspiegeling
Smiley
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Smiley »

Is dit niet een gewone foto, met een gran tourisimo kentekenplaat erin gespoept? (want dat ziet er wel cgi uit)
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

Smiley schreef:Is dit niet een gewone foto, met een gran tourisimo kentekenplaat erin gespoept? (want dat ziet er wel cgi uit)
Nope this is real :). Ik heb gisterenavond geen tijd gehad maar ook de Elise ga je op momenten niet van zijn echte tegenhanger kunnen onderscheiden. Ik zal proberen om ook zo'n zijaanzicht van achteren te fotograferen.

Dat is wel een zéér groot compliment wat je de makers geeft als je denkt dat ze de nummerplaat erop hebben geplakt :).
Sir_Bongiovi
Mega lid
Contacteer:

Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

Prachtige foto Sir_Bongiovi, zelf gemaakt?! Zoja dikke chapeau!
Blitz

Bericht door Blitz »

waar is de tijd dat een auto in een computerspel nog bestond uit een gekleurde blok met 4 zwart blokjes der onder? :lol:
Sir_Bongiovi
Mega lid
Contacteer:

Oblivion schreef:Prachtige foto Sir_Bongiovi, zelf gemaakt?! Zoja dikke chapeau!
nee, kheb het spel zelfs nog niet. Mn PS3 staat al weken stof te vangen.
Kheb er gewoon geen zin meer in. I'm getting old :lol:
Blitz

Bericht door Blitz »

haha dadelijk ga je je speedster nog verkopen voor een jaguar :lol:
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

Nog enkele mooie ingame foto's die ik heb gevonden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie