Wie gaat er nu een lkkr stukje toeren ?

Algemene zaken omtrent onze auto.
Plaats reactie
rayz25

Wie gaat er nu een lkkr stukje toeren ?

Bericht door rayz25 »

Zo anwb melde dat u beter niet de weg op kan gaan.

Dan vraag ik me af kan half nederland niet rijden ?

Nou net een lekker stukje gaan toeren ijs sneeuw muziek aan
heerlijk even het sneeuw in de omgeving gezien gelijk even
stukje snelweg op 140 km per uur geen probleem. 1 voordeel
gevonden er worden geen sneeuwballen tegen de speedster gegooit.
Maar wel tegen mijn Mercedes vito busje :evil:

Wie gaat er nu ook voor lol een stukje toeren of ergens heen ? :D

Groeten uit omgeving Dordrecht
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door allen »

De wagen van vrouwlief wordt momenteel veelvuldig gebruikt voor wat leuke stukjes dwars op de landwegen. Erg vermakelijk zo'n Forester. Jammer dat er niet wat meer sneeuw is gevallen. 8)
Caterham => Britse degelijkheid...
rayz25

Bericht door rayz25 »

allen schreef:De wagen van vrouwlief wordt momenteel veelvuldig gebruikt voor wat leuke stukjes dwars op de landwegen. Erg vermakelijk zo'n Forester. Jammer dat er niet wat meer sneeuw is gevallen. 8)
Even op buienradar kijken komt als het goed is nog wat aan :lol:
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Dennizz »

Hier lag te veel sneeuw voor de speedster. Clam ligt 10 cm van de grond en met hogere sneeuwhoogtes sta ik na 10 meter al vast :lol:

Ik blijf voor de sneeuw niet binnen, lekker wezen sporten en dat is toch ook zo'n 30 km van huis af... Spelen is vooral leuk met de speedster, maar die zal ik morgen eens gaan uitgraven 8)
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

Vandaag ben ik zoals elke dag weer met de speedster gaan werken. Vooral het stuk van mijn huis naar de openbare weg is vrij moeilijk. Ik ben blij dat de nummerplaat nog hangt. De grote banen zijn geen probleem maar de kleine binnenwegen in het dorp zorgen voor spontane glijstukjes. Het is toch goed uitkijken. Alleen de oprit berijdt ik al spelenderwijs.

Ik was wel enorm gefrusteerd door één of andere pimped pickup truck die mij voorbijsteekt en dan 5min lang voor de helft op mijn rijvak reed (for real) terwijl hij zijn uitlaat laat horen. Oké hij was wel breed en er lag ijsel op de baan maar dat is geen reden om voor de helft op mijn rijvak te rijden terwijl de rest mooi binnen de lijnen rijdt. Dat noem ik uitdagen van de eerste graad... het is vooral uitkijken voor van die gekke bestuurders met dit weer.
Plaats reactie