nee; de wagen is op een steenweg achteraan aangereden door een opel Navaro (tegen zo'n 60/70km/u reed terwijl de eigenaar uit het gentse naar links wou afdraaien op een oprit van een land rover garage. Spijtige zaak voor de speedster-eigenaar Het is trouwens maar enkele kilometers van mn deur gebeurt enkele weken terug.
De eigenaar is ongedeerd uit het wrak geraakt. Ik las op zn facebook dat het bod dat ie op het wrak krijgt te hoog is om links te laten liggen en ie daarom ook weggaat
Clam, achterlicht en demper gaan nog wel, maar het rechterachterwiel staat raar, en als het met de heftruuk gedaan is, kon de schade wel eens veel erger gemaakt zijn (sill en voorclam)
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Smiley schreef:en als het met de heftruuk gedaan is, kon de schade wel eens veel erger gemaakt zijn (sill en voorclam)
Ja, dat begrijpen de meeste van dit soort bedrijven niet geloof ik..
Dit soort auto's moet je niet op die manier behandelen.. Hij kan zo best van 'repareerbaar' naar 'total-loss' worden geholpen.
Ik heb wel eens een Elise gezien waar ze dit ook hadden gedaan met een vorkheftruck en daarmee dus dwars door de bodem hadden gestoken.. Einde verhaal. Chassis naar de knoppen. Jammer want de auto was voor die tijd alleen maar een gevalletje clams en wat los spul en dan hat hij weer OK geweest.
En om specifiek te zijn, alleen de voorwielophanging geldt dit voor. Achterwielophanging zit aan het stalen subframe vast en die kan je vervangen of zelfs repareren (als je weet wat je doet ).