Banden en/of velgen vervangen voor keuring
Banden en/of velgen vervangen voor keuring
Volgende maand is de keuring. Zoals jullie weten had ik 2 jaar geleden een klote ongeval waardoor 2 velgen krom zijn. Die kan ik laten herstellen voor 50 euro per stuk. De achterste banden zijn nog goed maar de voorste raken volgens mij niet door de keuring. (wellicht 1 van de factoren van het ongeval)
Weet iemand waar je tegen een redelijke prijs nieuwe orginele bridgestone voorbanden kan aanschaffen? Of ben ik goedkoper uit met 2 nieuwe voorvelgen die iemand nog heeft liggen? Aanbiedingen voor 1 paar voorvelgen of complete set zijn welkom.
Weet iemand waar je tegen een redelijke prijs nieuwe orginele bridgestone voorbanden kan aanschaffen? Of ben ik goedkoper uit met 2 nieuwe voorvelgen die iemand nog heeft liggen? Aanbiedingen voor 1 paar voorvelgen of complete set zijn welkom.
- SpeedsterWimpie
- Actief lid
- Contacteer:
Ik heb nog een setje achtervelgen liggen zonder HT code
klein beetje stoeprand schade ;-(
klein beetje stoeprand schade ;-(
www.WvM-Mobility.nl : NIU SuperiorStore NIU #1 elektrische scooters van de wereld
WvM-Design.com / WvMParts.nl / SpeedsterRent.nl
www.RickvM.nl : Fotografie
WvM-Design.com / WvMParts.nl / SpeedsterRent.nl
www.RickvM.nl : Fotografie
- 911Speedster
- Actief lid
Dit idee heb ik onder een aantal leden al eens besproken, aangezien mijn Compomotive velgen/banden combi ook niet door de keuring komt.piet schreef:Ik zou als Belgen club maar eens wat bedenken en een setje voorvelgen met banden organiseren die iedereen 1 dag kan lenen voor de keuring.
Ik heb nu nog een originele set zelf met banden uit 2001

Het is nu alleen maar hopen dat er geen max leeftijd op de banden komt, en geen uitdrogings barsten in het rubber gaat ontstaan.
- speedokus
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Contacteer:
http://imageshack.us/g/823/dsc00305cg.jpg/
Hey Oblivion.
Ik woon in Best ,net voorbij Eindhoven.
Grt Speedokus
Hey Oblivion.
Ik woon in Best ,net voorbij Eindhoven.
Grt Speedokus

- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
voorbanden
Hey Oblivion,
ik heb twee turbo voorvelgen met bridgestone banden liggen. Beide in nieuwstaat (hebben maar 500km gebold)
Als je wilt mag je ze hebben voor 300€.
Je mag ze ook wel lenen voor de controle, maar ik wil ze wel onbeschadigd terug.
Ik woon in Oost-Vlaanderen, op 15km van Antwerpen.
ik heb twee turbo voorvelgen met bridgestone banden liggen. Beide in nieuwstaat (hebben maar 500km gebold)
Als je wilt mag je ze hebben voor 300€.
Je mag ze ook wel lenen voor de controle, maar ik wil ze wel onbeschadigd terug.
Ik woon in Oost-Vlaanderen, op 15km van Antwerpen.
A thing of beauty is a joy forever!