Ik was vorig week bij de importeur van hankook banden. Zij hebben zelf diverse rally en race wagens onder hun hoeden. Mischien interesant voor
een groep buy deze banden mischien kan ik wat doen. Aangezien ik de importeur goed ken waar ik mee heb samen gewerkt.
Gewoon even kijk of er interesse is.
www.hankook.nl
Hankook banden interesse peiling
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Had dit lijstje voor mezelf gemaakt:
Toyo: street = T1R, street/track = R1R, semi = 888
Yokohama: street = ??? , street/track = AD08, semi = A048
Kumho: street = KU31*, street/track = ???, semi = V70A
* replaced by KU39
Ben benieuwd naar hankook versies van bovenstaande (semislick was al leeg op de websie van hankook)
* replaced by KU39
Ben benieuwd naar hankook versies van bovenstaande (semislick was al leeg op de websie van hankook)
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
is de straat versie van yokohama niet de parada ?Smiley schreef:Had dit lijstje voor mezelf gemaakt:
* replaced by KU39
De street/track van Kumho is de KU36...vergelijkbare band als de R1R...Spider heeft ze onder zijn zilveren compressort. Rijdt lekkerSmiley schreef:Kumho: street = KU31*, street/track = ???, semi = V70A
* replaced by KU39

Ik rij zelf met de KU31...minder grip dan de R1R's of de KU36....maar voor stevig straatgebruik goed genoeg.

# 0982