Gevraagd Opel Speedster Turbo
Gevraagd Opel Speedster Turbo
Te koop Gevraagd Opel speedster Turbo,
Hallo
Ik ben Marco kom uit ‘s-gravenzande ik ben me gaan verdiepen in een Opel speedster turbo zijn er nog mensen die bruikbare tips voor me hebben voor de aanschaf van deze speedster turbo ik heb rond de 20.000 euro te besteden ik ben natuurlijk nog een leek vergeleken met de mensen hier maar wil me toch meer verdiepen in deze opel,
Hoor het graag van jullie
Vast bedankt
Marco [/b]
Hallo
Ik ben Marco kom uit ‘s-gravenzande ik ben me gaan verdiepen in een Opel speedster turbo zijn er nog mensen die bruikbare tips voor me hebben voor de aanschaf van deze speedster turbo ik heb rond de 20.000 euro te besteden ik ben natuurlijk nog een leek vergeleken met de mensen hier maar wil me toch meer verdiepen in deze opel,
Hoor het graag van jullie
Vast bedankt
Marco [/b]
Laatst gewijzigd door MarcoXavi op 22 jan 2014 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Er rijden in nederland maar 23 turbo's rond (waarvan 6 import, dus 17 originele) en rond de 190 NA'sMarcoXavi schreef:Waarom ??
Ze zijn dus erg schaars, en het aanbod en vraagprijs ligt daarmee ook in lijn.
20k is zelfs in duitsland al de onderkant.
Je zou ook kunnen denken aan een NA en hem dan superchargen, of een turboconversie geven als het niet per se origineel hoeft te zijn.
Als het wel origineel moet zijn, nog een beetje bijsparen en heel veel geduld hebben.
Heb je al in de gewone 2.2 gereden, om een indruk van snelheid te krijgen?
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- Smiley
De firma dbilas in duitsland doet die conversies.MarcoXavi schreef:Van een superchargen wist ik wel dat ze er zijn maar een niet origineel turboconversie wist ik niet maar die zie ik helemaal nergens te koop staan