beste mensen,ben het interieur met leer aan het bekleden de midden tunnel is klaar rood met zwart dus nu de deuren nog even.MAAR!!! dat valt niet mee het midden paneel van het deur paneel zit vast maar dan ook echt vast.De deur is kaal alles is eraf dat gaat dan nog wel maar dat midden paneel !#$#%*&(@#! Nu heb ik de oplossing gevonden en heb de dopjes aan de achterzijde eraf geknipt.Mocht er nog iemand op dit krankzinnige idee komen om ook zelf te doen ik heb de patronen voor tunnel en deuren die kan je van me krijgen.MAAR IK RAAD HET NIET AAN voor de rest word het wel mooi een beetje hoerig,maar dat moet kunnen met een SPEEDSTER die "MARYLIN M"heet. vr.gr.linne150
Maik het is mij toch gelukt,de panelen zijn van de deuren af en zijn los van elkaar.Leterlijk blaar op mijn hand dus makkelijk is het niet .Morgen dopjes halen 19 per deur. Het grote paneel word alcantara het kuipje waar de deuropener zit zwart calfs gelijk als de grote driehoek en het middenpaneel word (DAAR IS DIE WEER)rood cangaroo.Het is leuk om de div data op de onderdelen te zien feb-mrt 2001 zij is in apr op kenteken gezet.Je kreeg dus sneller een auto dan losse onderdelen Wil je langs komen ? de tunnel is klaar de deuren ga ik donderdag avond monteren.whiskytje? vr.gr.linne150 Wilbert
Klinkt goed Wilbert! Je project EN de whisky bedoel ik dan
Heb jij een digitale fotocamera? Anders neem ik die van mij mee (maar hij maakt niet zulke mooie foto's meer ). Dan zetten we gelijk wat foto's op het forum hier. Maar vanavond gaat niet meer lukken (weet niet of je dat bedoelde...). Misschien van de week een keertje?
Hoor het wel.
maik,donderdag of vrijdag avond?ik heb wel camera,s maar de comp draait op xp? en de camera,s niet? weet ik veel .Anders neem je maar foto,s en zet je ze er zelf op,ik zet mijn 06 even op een pb,tje groetjes Wilbert
deuren.midden tunnel met leer bekleed alles is gelukt en beter dan gedacht(gehoopt) hels karwei maar het loont de moeite 16=18 uur incl slopen vloeken bekleden monteren vloeken.Naar DINANT met nw interieur.Het word 30 gr zit het na het weekend nog vast is mod geslaagd vr.gr linne150
Wat ik er al van gezien heb was al erg mooi Wilbert, ben benieuwd hoe alles eruit ziet nu het allemaal weer in Marylin zit...
Foto maken en op je pc zetten nu al gelukt? Als het zover is kan je hem naar mij mailen, dan zet ik hem er wel op (jij hebt al moeite met een spatie te zetten op het forum ).
Hai Maik ,dat zou top zijn want ik heb nu ook de voorste tunnel bekleed en een nieuwe pook knop.bling-bling.Ik moet nu ophouden want voordat je het weet hangen er rooie gordijnen en lampen in als er in het najaar nog een meeting is dan wil ik wel 3 prijzen sponseren.b.v.de gouden poetsdoek of pimpie patsy of de goude Jans voor de een na snelste.vr.gr linne150
Goed idee die prijzen! Maar dan gaan we toch zeker wel een circuitje rijden voor de 1 na snelste speedy he? Rechtuitbranden kunnen we allemaal .
Ik weet ook al wie de pimpie patsy prijs gaat winnen....