mijn beste vriendin gaat in oktober trouwen op Bali. dit wil ik voor geen geld missen, maar zo een reis is niet gratis. daarom heb ik besloten om mijn hardtop te verkopen.
deze is in perfecte staat, originele kleur, zit een opbergtas bij, 3 afdekkappen voor de binnenkant, montage handleiding en een torx sleutel voor de bevestiging
prijs: zo dicht mogelijk bij €1000 incl montage (of hoger mag natuurlijk ook altijd )
Het hangt ook af of de hardtop in hele goede of erg gebruikte staat is.
Gert kennende is ie wel zuinig op zijn spul. Dus dan is een goede prijs ook reëel.
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
de hoogste bieder heeft helaas afgehaakt. de andere biedingen zijn te laag naar mijn zin, dus de hardtop blijft hier nog even liggen tot ik weer een deftig bod krijg
Doe ik regelmatig op alle sites maar om nu te zeggen regelmatig vooor die prijs, ja misschien met ontbrekende delen of schade en natuurlijk ex verzendkosten (als ze verzenden).... maar zal nog beter kijken want dat is een leuke handel 300 inkoop en 750 weer van de hand doen
www.WvM-Mobility.nl : NIU SuperiorStore NIU #1 elektrische scooters van de wereld
WvM-Design.com / WvMParts.nl / SpeedsterRent.nl www.RickvM.nl : Fotografie
laat wel duidelijk wezen dat mijn materiaal in topconditie is en zeg er van wat je wil, maar ik weet goed genoeg dat die dingen nieuw belachelijk duur zijn en dat ze schaars zijn. ik heb namelijk al heel vaak de vraag gekregen of ik hem niet wilde verkopen terwijl hij toen nog niet te koop was.
wie er echt eentje wilt hebben in perfecte staat, dit is uw kans