Volgende week ben ik de trotse en vooral ontzettend gelukkige eigenaar van een Opel Speedster. De wagen zit al in mijn systeem sinds ik hem voor de allereerste keer zag op het autosalon in 2000. Na jaren fervent (sportief) motorrijder te zijn geweest, is het nu tijd om m'n jarenlange droom waar te maken. Vermits de groep motorrijders met wie ik altijd ging rijden jaar na jaar uitdunt (ouder worden, hypersport inruilen voor saai woon-werk-verkeer-touring-achtig gedoe, gezinsuitbreiding, ...) en ik de laatste twee jaar nog amper van die zalige rij-dagen beleefde zoals vroeger, gaat hij plaats moeten maken voor iets waarmee ik die prachtige dagen opnieuw kan beleven.
Deze beslissing was niet snel genomen, je kan gerust zeggen dat ik verslaafd was aan mijn motor, maar ik ben ervan overtuigd dat de Speedster dat gemis ruimschoots zal compenseren. Het lijkt mij voor ELK ritje (plezier, woon- werk, naar de bakker, ...) zalig om in die bloedmooie wagen te stappen.
Bovendien heb ik er eentje gevonden in mijn lievelingskleur (voor auto's) : ZWART.

Momenteel heeft hij zilveren velgen, die zou ik graag in het mat zwart laten zetten (liefst met een fijn rood randje aan de buitenzijde. Dit zal echter niet voor de eerste maanden zijn, want ik denk dat ik er gedurende die periode niet meer uit kom.

Zit te popelen om hem te gaan halen, maar de dienst inschrijvingen was deze week uitzonderlijk gesloten, waardoor ik langer moet wachten voor de inschrijving. Ondertussen dit forum al paar uur bezocht en kan echt niet meer wachten ...

Zodra ik hem heb, post ik enkele foto's.
Verder kijk ik ernaar uit om jullie te ontmoeten op een meeting.
Met vriendelijke groeten,
Nick (België)