2 klein vraagje waarvoor dienen de 2 sensors op de luchtinlaat
hoe kan ik een lampje in het voorlicht vervangen
alvast bedankt om me verder te helpen
2 sensors aan luchtinlaat
Re: 2 sensors aan luchtinlaat
Hi Bram,
Na de gasklep zit nog een luchtdrukmeter.
Als je slim bent vervang je de moer gelijk door een vleugelmoer, dan is het veel makkelijker om de unit er de volgende keer uit te krijgen.
Succes,
Mark
Op de luchtinlaat pijp die van het luchtfilter naar de gasklep gaat zit 1 sensor, namelijk de temperatuur sensor. Verder zitten er nog twee pijpjes aan, een voor de carterventilatie en nog een andere (weet ff niet meer waarvoor).bram schreef:2 klein vraagje waarvoor dienen de 2 sensors op de luchtinlaat
Na de gasklep zit nog een luchtdrukmeter.
Neem een ringsleutel 13 (zo'n ratel ding) of een dop 13 met een verlening. Achterop de lamp unit zit een moer die je eraf moet draaien. Daarna zit de koplamp alleen nog vast aan de bedrading maar kan je hem er ver genoeg uithalen om de lampjes te wisselen.hoe kan ik een lampje in het voorlicht vervangen
Als je slim bent vervang je de moer gelijk door een vleugelmoer, dan is het veel makkelijker om de unit er de volgende keer uit te krijgen.
Succes,
Mark
C30-94@0.55bar
Hi Bram,
Ik hoop binnenkort nog even tijd te hebben om een kleine webpage te maken met wat foto's hoe die van mij eruit ziet.
Mark
Yup, dat is inderdaad mogelijk, heb ik zelf ook gedaan. Het lastigst is de aansluitingen maken voor de twee slangetjes. De aansluiting voor de temperatuursensor is simpel, gewoon een gat boren.bram schreef:is het mogelijk om een andere buis te gebruiken en de sensors daar in te plaatsen
Ik hoop binnenkort nog even tijd te hebben om een kleine webpage te maken met wat foto's hoe die van mij eruit ziet.
Geen probleem, daar is het forum voor.sorry voor de moeilijkheden met het plaatsen van de vraag maar alvast bedankt mark voor de uitleg
Mark
C30-94@0.55bar
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Mee eensmarkv schreef:Hi Bram,
Yup, dat is inderdaad mogelijk, heb ik zelf ook gedaan. Het lastigst is de aansluitingen maken voor de twee slangetjes. De aansluiting voor de temperatuursensor is simpel, gewoon een gat boren.bram schreef:is het mogelijk om een andere buis te gebruiken en de sensors daar in te plaatsen
Niet mee eens, dat moet zijn: ik GA HEEL binnenkort een kleine webpage maken blablabla...markv schreef: Ik hoop binnenkort nog even tijd te hebben om een kleine webpage te maken met wat foto's hoe die van mij eruit ziet.
Inderdaad, mee eens!markv schreef:Geen probleem, daar is het forum voor.bram schreef: sorry voor de moeilijkheden met het plaatsen van de vraag maar alvast bedankt mark voor de uitleg
Mark

M.

Jajaja, eerst auto in orde hebben voor vakantie. Gister eerst wielen erop gezet enzo. Trust me, staat op m'n todo lijst..Niet mee eens, dat moet zijn: ik GA HEEL binnenkort een kleine webpage maken blablabla...markv schreef: Ik hoop binnenkort nog even tijd te hebben om een kleine webpage te maken met wat foto's hoe die van mij eruit ziet.
Mark
C30-94@0.55bar
Waarschijnlijk zou het wel zonder die buisjes gaan, alleen zit dan je carterventilatie aan de buitenlucht. Dat levert iig bij APK een probleem op. Het andere buisje durf ik niet te zeggen..bram schreef:dat zou super zijn want ik zou graag volgende week mijn inlaat vervangen
die twee buisjes zijn die noodzakelijk om aan te sluiten of gaat het ook zonder
neem je tijd maar Mark sta toch heel de week te werken nu
Mark
C30-94@0.55bar