Ja, dat is inderdaad mijn ex-Speedster. De nieuwe eigenaar had nochthans gezegd dat hij hem nooit zou verkopen na zolang achter een perfect exemplaar te hebben gezocht. Maar je ziet, zeg nooit nooit
Ik weet dat hij problemen met de electronische aansturing van de gasklep heeft gehad. Hij heeft lang gezocht naar de oorzaak, maar deze nooit gevonden. (tot zijn grote frustratie kon ook de Opel-dealer hem niet helpen

) Naar zijn zeggen bleef de gasklep soms open staan na volgas optrekken. Ik dacht eerst dat hij het over de vertraagde sluiting had waar alle Turbo's standaard last van hadden, maar het scheen veel extremer te zijn. Ik heb het nooit ondervonden, maar ik trok hem dan ook nooit tot in het rood
Hij heeft ook de originele speakers achter de zetels er uit gegooid, en er grotere opvallende speakers in gemonteerd. (heeft de gaten uitgezaagd) Ik weet dat de originele met de zwarte covers niet veel soeps waren, maar dat stoorde me niet omdat ik zelden de radio gebruikte als ik reed. Deze nieuwe speakers vind ik afgrijselijk staan in het interieur (sorry, maar dat is mijn mening

)
En hij wijkt geen euro af van zijn vraagprijs (heb ik al nagevraagd

)
Dat zijn banden ineens moeten vervangen worden vind ik ook raar. Ze waren als nieuw toen ik de wagen verkocht, en hij heeft er vrijwel geen extra kms met afgelegd. Wat vragen oproept over zijn rijstijl

Ik krijg al buikpijn als ik er aan denk