Marcel 3541 en Maxima?

Voor alles wat niet met de Speedster te maken heeft.
Plaats reactie
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje

Marcel 3541 en Maxima?

Bericht door SteV6 »

Marcel leg jij eens uit wat je ongeveer 9 maanden gelden met Maxima hebt gedaan?

Ik zou anders niet weten waarom ze haar dochtertje ook naar jou vernoemd heeft ... Marcella :shock:

SteV6
S4 Avant
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Marcel had toen nog niet die ORANJE speedster of wel? Daar kan ze niet voor gevallen zijn dan.... En zijn hoofd natuurlijk al helemaal niet! :lol:

M.
Afbeelding
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Heb Marcel de laatste keer wel met witte handschoenen gezien :shock:
Of die zijn ,om de speedster te poetsen. :lol:
Misschien toch lid van het koningklijk huis :?: Die weten óók niet wat ze willen , wel een turbo geen turbo.

jans
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door Marcel »

SteV6 schreef:Marcel leg jij eens uit wat je ongeveer 9 maanden gelden met Maxima hebt gedaan?

Ik zou anders niet weten waarom ze haar dochtertje ook naar jou vernoemd heeft ... Marcella
Helaas niks, ik ben niet koningshuis gezind, maar deze zou ik best (samen met haar nichtje) een avondje mezelf mee kunnen vermaken 8)
Maik schreef:Marcel had toen nog niet die ORANJE speedster of wel? Daar kan ze niet voor gevallen zijn dan.... En zijn hoofd natuurlijk al helemaal niet!
Nee geen speedster.......Jaloers op mijn tweekleurenlak :?:
Kom kom........als je op die lelijk kop van Lex kan vallen, zou zelfs ik nog in aanmerking kunnen komen :roll:
Jans schreef:Heb Marcel de laatste keer wel met witte handschoenen gezien
Misschien toch lid van het koningklijk huis Die weten óók niet wat ze willen , wel een turbo geen turbo.
Ik was speciale poetshandschoenen aan het testen voor een Turbo rijder.
AUAUAU vinger op de zere plek. 8)
Plaats reactie