luchtinlaten
luchtinlaten
Vandaag even wat verder gedaan aan de speedy
Vorige week waren de luchtinlaten van edel car parts binnen gekomen.
7 dagen na de betaling had ik ze al
hier enkele pics
Vorige week waren de luchtinlaten van edel car parts binnen gekomen.
7 dagen na de betaling had ik ze al
hier enkele pics
- Bijlagen
-
- 1349017077N100_2583.jpg (30.01 KiB) 2132 keer bekeken
-
- 1349017015N100_2581.jpg (66.75 KiB) 2132 keer bekeken
-
- 1349017175N100_2590.jpg (62.99 KiB) 2132 keer bekeken
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 6850
- Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
- Locatie: Zuid-Holland
rechterkant (heb ik laatst weggehaald omdat het gruwelijk in de weg zit bij monteren/demonteren van de Tullet demper en omdat het bij in ieder geval die bocht niet veel zin heeft):


Linkerkant:

Hitteschild tegen wand van kofferbak:

Ohja, later heb ik in bovenstaande situatie nog een plaatje nimbus toegevoegd om de schakelkabels (hier omvlochten met hittebestendige/reflecterende mantel, wat standaard is) te beschermen. Het kwaad was deels al gedaan, wat resulteerde in zwaarder schakelen. Maar gelukkig niet té zwaar, kan er dus wel mee doorrijden.
Misschien heb je er wat aan.
Linkerkant:

Hitteschild tegen wand van kofferbak:

Ohja, later heb ik in bovenstaande situatie nog een plaatje nimbus toegevoegd om de schakelkabels (hier omvlochten met hittebestendige/reflecterende mantel, wat standaard is) te beschermen. Het kwaad was deels al gedaan, wat resulteerde in zwaarder schakelen. Maar gelukkig niet té zwaar, kan er dus wel mee doorrijden.
Misschien heb je er wat aan.

ziet er goed uit van je
zit nog lang zo ver niet
eerst nog wat basis dingen aanpassen en zo opbouwen
die powerflex motorblokken, andere radiator vooraan, spuiten van hardtop, luchtinlaten spuiten, hitteschild uitlaat verder afwerken en nog andere vering staan nog op programma dit jaar
dan nog alles eens opnieuw inleren en eens zien of dat wat opbrengt een betere luchtinlaat bij de luchtfilter
ben nog wel even bezig deze winter
zit nog lang zo ver niet
eerst nog wat basis dingen aanpassen en zo opbouwen
die powerflex motorblokken, andere radiator vooraan, spuiten van hardtop, luchtinlaten spuiten, hitteschild uitlaat verder afwerken en nog andere vering staan nog op programma dit jaar
dan nog alles eens opnieuw inleren en eens zien of dat wat opbrengt een betere luchtinlaat bij de luchtfilter
ben nog wel even bezig deze winter
- Dominique
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1663
- Lid geworden op: 15 jan 2006 22:01
- Locatie: Noord Holland
Ik heb een sezoen zonder de isolatie op de eerste 180 graden bocht gereden, maar ik merk weinig verschil qua gewichtsbesparing.
Wel heeft de plastic wheel arch een iets andere vorm gekregen.
Je kunt er dus het beste wel iets op doen.
Zoals Maik stelt is dat Nimbus wel een gedoe als je de demper moet verwijderen.
Ik zal binnenkort ook die tape gaan proberen.

Wel heeft de plastic wheel arch een iets andere vorm gekregen.
Je kunt er dus het beste wel iets op doen.
Zoals Maik stelt is dat Nimbus wel een gedoe als je de demper moet verwijderen.
Ik zal binnenkort ook die tape gaan proberen.
