Welkom op de speedster site. Hoop niet dat het de bedoeling is ,wat je naam inhoud Waar rij jij zelf mee Wil je anders ook wel uitdagen voor een sprintje, misschien dat je daarna dan je naam gaat veranderen.Dus zeg het maar.
Welkom op de speedster site. Hoop niet dat het de bedoeling is ,wat je naam inhoud Waar rij jij zelf mee Wil je anders ook wel uitdagen voor een sprintje, misschien dat je daarna dan je naam gaat veranderen.Dus zeg het maar.
jans
Jans, je blijft ook zoeken totdat je iemand hebt gevonden waar je het van kan winnen hé
jans
Jans, je blijft ook zoeken totdat je iemand hebt gevonden waar je het van kan winnen hé
Kan jij winnen van een Ducati 999??? Knap hoor
Oeps
Even zonder dollen, ik had laats een wedstrijdje met een Speedster in Duitsland. Maar ik moet zeggen voor een auto is die erg rap. Ik moest vlink met de knietjes over de grond. Maar jullie blijven verder kansloos
Sorry, maar je bent mij te snel.En zou je óók geen advies kunnen geven,
waar je het beste tegen kunt sprinten. Denk dat die auto nog gebouwd moet worden.
waar je het beste tegen kunt sprinten. Denk dat die auto nog gebouwd moet worden.
jans
Ik kom ook bij jullie kijken om te zien wie er zo al in een Speedster rijdt.
Maar Jans ik weet niet waar Sint Jansdorp licht, maar als je een leuke bochten weg kent Dan klim ik graag op de Motor.
En een wedstrijdt met een dame mag je niet verliesen
jans
Ik kom ook bij jullie kijken om te zien wie er zo al in een Speedster rijdt.
Maar Jans ik weet niet waar Sint Jansdorp licht, maar als je een leuke bochten weg kent Dan klim ik graag op de Motor.
En een wedstrijdt met een dame mag je niet verliesen
Ik heb zelf ook een Duc gehad, en ben dit weekend met Jans naar Duitsland geweest. Ik denk dat je een denk fout maakt Dame
Zeker in de bochten
Bochtenwerk kan nog weleens spannend worden, maar we moeten niet de illusie hebben dat "we" (Jans ) het kunnen winnen in rechte lijn
Vergeet niet dat een motor (a la 999) met goede bestuurder en goede banden nog akelig dicht bij de bochtensnelheden kan komen van een rappe auto (zie wedstrijdje 999 - gallardo in 5th gear van een tijdje terug....).
Maar welkom in ieder geval en niet te veel speedsteroys hier pesten he?!